3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 Vi har tenkt å se om vi kan få tatt en tur til Sverige for å handle litt til nye babyen som kommer i desember. Bare lurte på om noen har erfaringer å dele? Hvor er det bra å handle?
*stine j-g-j *har født* Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 Det er hvertfall tre ustyrsforretninger: Happyland på Svinesund, Babyproffsen på Nordbysenteret og Kattis Babyshop i Strømstad sentrum (til venstre før du kjører inn i sentrum). Vi kjøpte barnevogn og søskenbrett på Kattis. Bestilte via mail tidlig og hentet utstyret i slutten av juni. Flott service og rimelige priser. Betalte 7800 svenske for denne pakka (vogn, stelleveske og søskenbrett). Samme "pakke" koster i Norge 8800 pluss søskenbrett = ca 9300 kroner. I tillegg sparte vi masse på kursen. Kan lønne seg å bestille det man ønsker - jeg tror nemlig ikke at de har allverden av lager på Kattis. Dessuten har jeg hørt at man på Babyproffsen får "dagens kurs", mens på Happyland beregnes kursen i butikken. Mest lønnsomt å få kursen regnet ut via banken. Men dette har jeg bare hørt, altså. Søk litt på nettet og se hvilke merker/utvalg de har hos den enkelte. Kattis er for øvrig den eneste som selger Emmaljunga. Bilseter er det ofte kampanje på - kan lønne seg å benytte seg av dette:) Et par nettadresser: www.happyland.se www.babyproffsen.se www.kattisbabyshop.se
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2009 Helt supert! Tusen takk for godt utfyllende svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå