nick_317069 Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 jeg hadde en MA i mars i uke 15 men er nå gravid igjen i 9+1 idag og alt er bra.men fikk et brev fra legen min på sykehuset jeg var på i mars at det var forandring i morkaka.fikk beskjed at jeg må ta ABYL-E 75 mg hele svangerskapet,(blodfortynnene medisin)men jeg har jo ingen problemer og da jeg mista forrige gang var det fordi navnlesnora var rundt halsen.var på ultralyd da jeg var 8+4 og fikk se hjerte banke og legen sa at alt var fint.burde ikke jeg få beskjed om å dra å ta blodprøver for å sjekke om jeg trenger den medisinen? vet ikke hva jeg skal gjøre
Sjokolademonster Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 Jeg ville nok bestilt en hastetime med legen min, tatt med brevet og be om et svar der. Det finnes mange som mister flere ganger, og noen av disse slipper å miste når de tar blodfortynnende. I tilfelle du er en av dem, så ville jeg nok satt igang med behandling selv om alt foreløpig går bra. Jeg understreker at jeg er INGEN lege, men slik ville nok jeg gjort det, for å være på den sikre siden.. Er så veldig dumt å miste igjen...
nick_317069 Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2009 hei jeg fikk tlf fra legen min i bergen og han mente at jeg trengte ikke de tablettene siden jeg har fått 3 barn fra før og de var normale ved fødsel og under svangerskap,skal avvente fremt il uke 12 -13 og se det ann på neste ultralyd. takk for svar jeg mista jo ikke på vanlig måte,var navlesnora som tok livet til sønnen min,ikke noe annet. ha en fin dag videre og en god sommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå