Gå til innhold

liv????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg kjenner litt liv, men er usikker fordi jordmor på ul sa morkaka lå foran og jeg antakeligvis ikke kom til å kjenne noe på en til to uker ennå pg mest sannsynelig ville kjenne det på sidene, men kjenner noe helt nederst midt på.. noen som kan beskrive tidelige spark??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dette din første? :)

Jeg vil vel si at de første livstegnene minner meg veldig om å ha luft i magen. Som små bobler e.l. Veldig spesiell følelse. Og om det er din første er det nok enda vanskeligere å vite sikkert om det er luft eller faktisk den lille som sier "Hei". Jeg er på vei med min nr 2 nå-og jeg gjenkjente livstegnene til den lille ganske fort. Det var gøy fordi det var 6 uker tidligere enn med forrige! Nå sparkes det og slås det hele tiden nede i magen min..nesten litt for mye av det gode til tider. :) Så bare gled deg.. :)

Skrevet

Dette er min første, derfor jeg er veldg usikker, men kjennes ut som bittesmå dytt eller luftbobler.... tror det er liv jeg kjenner, men er jo litt rart...... hmm....Gleder meg masse:)

Skrevet

Nå aner ikke jeg hvor langt på vei du er, men jeg har også morkaka på fremvegg, og har kjent liv fra 16.uke. Jeg er riktignok tredjegangs, og visste godt hva jeg kjente etter.

Skrevet

Det er nok liv du kjenner ja:) De fleste tenker at det bare er inbilning første gang, og at det sikkert bare er luft i tarmene. Men likevel så er det litt annerledes, det er jo ikke uten grunn at du blir obs på det.

Selv om jordmor sa at du antakeligvis ikke kunne kjenne liv om 2 uker, så var hun ikke bastant. Men du skal få kjenne forskjell på det du kjenner nå og det som kommer noen uker etterpå. Da er det så tydelig at du aldri kommer til å være i tvil. De tydelig sparkene kjenner du kanskje ikke før om et par uker.

Skrevet

er 18+4 Var liv jeg kjente... ganske sikker egentlig...

Skrevet

Er nok sikkert liv du har kjent ja..:) Bruker å sammenligne sparkene med lemmus jeg...;) Syntes ikke det kjentes ut som bobler eller sommerfugler i starten jeg,da, men.. Kjente liv i uke 16.

Er førstegangs..:) Er nå 25+2.

Skrevet

Hei på deg :-)

Jeg er straks 22 uker på vei, kjenner bevegelser nesten hver dag. Det har jeg gjort (ikke hver dag) siden uke 16. Og min morkake er foranliggende. Du kjenner din kropp best så du vet bedre enn noen andre om det er babyen du kjenner :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...