Anonym bruker Skrevet 5. juli 2009 #1 Skrevet 5. juli 2009 Er det fler som er lei av innleggene av den typen? Hva er pointet, lizzm... BTW: What`s up med alle bestissene som kozer og klemzer!
*Rutletutt* Skrevet 5. juli 2009 #2 Skrevet 5. juli 2009 Ingen som tvinger deg til å lese dem da, vettu...lizzom;o)
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2009 #3 Skrevet 5. juli 2009 Kansje du kan slutte å spamme forumet, da? Og søke kvalifisert hjelp i samme slengen???
*Rutletutt* Skrevet 5. juli 2009 #5 Skrevet 5. juli 2009 Spamme forumet? Ja, ja -det er vel en øøøørliten overdrivelse...dessuten får jeg hjelp, men hadde du visst noe som helst om spiseforstyrrelser, hadde du visst at det ikke er så enkelt.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2009 #6 Skrevet 5. juli 2009 Synes egentlig dette innlegget er veldig unødvendig, men må le litt allikevel! Sjefs-anorektikeren liksom, morsomt uttrykk! Hehe... Men er ikke enig=)
*Rutletutt* Skrevet 5. juli 2009 #7 Skrevet 5. juli 2009 Ja, jeg måtte smile litt av den selv, faktisk;o) Er det JEG som er sjefen...?;o)
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2009 #9 Skrevet 5. juli 2009 Jeg er mer lei av sånne som deg jeg HI som går inn på anonymsiden og henger ut andre!! Get a life...
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2009 #10 Skrevet 5. juli 2009 Hehe, du er visstnok sjefen virker det som! Har du mange i din liga eller? Hehehe=) Bytt nick! Rutletutt - sjefsanorektikeren!!
*Rutletutt* Skrevet 5. juli 2009 #11 Skrevet 5. juli 2009 Er bare meg,tror jeg;o) Nickbytte hadde ikke vært så ueffent;o)
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2009 #12 Skrevet 5. juli 2009 Og her enda et nek som synes det er greit å sparke de som ligger nede. De med psykiske lidelser er fritt vilt. Man må jo bare håpe at HI her er den samme idioten som i innlegget som hetser Ina. Problemet er at det finnes flere av typen HI er. Er det rart det er elendighet i verden når slike mennesker løper fritt rundt.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2009 #13 Skrevet 5. juli 2009 Nei, anbefaler det på det sterkeste;) Drit i dem, Rutletutt. Du er en av de få som jeg har likt igjennom all tiden jeg har vært her inne... Du er jo sjefsanorektikeren, tross alt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå