Gå til innhold

Nå er sjefs-anorektikeren igang igjen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det fler som er lei av innleggene av den typen? Hva er pointet, lizzm...

BTW: What`s up med alle bestissene som kozer og klemzer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som tvinger deg til å lese dem da, vettu...lizzom;o)

Skrevet

Kansje du kan slutte å spamme forumet, da? Og søke kvalifisert hjelp i samme slengen???

Gjest Tale30
Skrevet

La være å gå til angrep på enkeltpersoner.

Skrevet

Spamme forumet? Ja, ja -det er vel en øøøørliten overdrivelse...dessuten får jeg hjelp, men hadde du visst noe som helst om spiseforstyrrelser, hadde du visst at det ikke er så enkelt.

Skrevet

Synes egentlig dette innlegget er veldig unødvendig, men må le litt allikevel! Sjefs-anorektikeren liksom, morsomt uttrykk! Hehe... Men er ikke enig=)

Skrevet

Ja, jeg måtte smile litt av den selv, faktisk;o) Er det JEG som er sjefen...?;o)

Skrevet

Hva mener du med "av denne typen"?

Skrevet

Jeg er mer lei av sånne som deg jeg HI som går inn på anonymsiden og henger ut andre!!

Get a life...

Skrevet

Hehe, du er visstnok sjefen virker det som! Har du mange i din liga eller? Hehehe=)

Bytt nick!

Rutletutt - sjefsanorektikeren!!

Skrevet

Er bare meg,tror jeg;o) Nickbytte hadde ikke vært så ueffent;o)

Skrevet

Og her enda et nek som synes det er greit å sparke de som ligger nede. De med psykiske lidelser er fritt vilt.

Man må jo bare håpe at HI her er den samme idioten som i innlegget som hetser Ina. Problemet er at det finnes flere av typen HI er. Er det rart det er elendighet i verden når slike mennesker løper fritt rundt.

Skrevet

Nei, anbefaler det på det sterkeste;)

Drit i dem, Rutletutt. Du er en av de få som jeg har likt igjennom all tiden jeg har vært her inne... Du er jo sjefsanorektikeren, tross alt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...