Anonym bruker Skrevet 5. juli 2009 #1 Skrevet 5. juli 2009 Hei :-) Kan noen fortelle meg hvem Jason valgte på torsdag? Jeg glemte å sette det på opptak og har vært bortreist i helga :-)
*Rutletutt* Skrevet 5. juli 2009 #2 Skrevet 5. juli 2009 Han sendte hjem Gillian/Jillian...eller hva hun het - finalen er på torsdag:o) Står mellom Melissa og Molly
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2009 #4 Skrevet 5. juli 2009 Ja, men kommer ikke DeAnna inn også da, eller har hun vært tilbake i noen tidligere episoder?
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2009 #5 Skrevet 6. juli 2009 jeg har sett alle episodene og vet hvem han velger, gled dere. Aldri vært mer sjokkerende i ungakaren noensinne;) he he
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2009 #6 Skrevet 6. juli 2009 Ja, men kom DeAnna inn på slutten, eller har hun vært innom? Jeg gikk glipp av to episoder, ser du.. :-) Og hvor så du alle episodene?
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #8 Skrevet 7. juli 2009 Har funnet ut at det er til finalen DeAnna kommer!!! ) Håper ahn velger henne, de passer jo så utrolig bra sammen! Spennende greier!
duracellmamma Skrevet 7. juli 2009 #9 Skrevet 7. juli 2009 har fulgt med litt nå og da, men aldri sett til hun deanna... noen fortelle meg hvem hun er?
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #10 Skrevet 7. juli 2009 DeAnna var den forrige ungkarskvinnen. Hun dumpet årets ungkar i finalen. Vet hvem han velger. Om du vil vite det, så si fra.
thea - M har gull i gulping Skrevet 7. juli 2009 #12 Skrevet 7. juli 2009 jeg også vet!!! skal jeg fortelle???
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #14 Skrevet 7. juli 2009 Spoiler Han velger Melissa, og Melissa lever i troen på at det er de to for alltid. Og når serien er ferdig på tv og de møtes igjen, så sier Jason at han har blitt betenkt og han har mer følelser for Molly. Melissa blir sjokkert og mener han er en idiot (kan noen være uenige). Det blir ringt etter Molly og hun kommer til studio dagen etter og forenes med Jason. Han forteller ,og de blir kjærester.
thea - M har gull i gulping Skrevet 7. juli 2009 #15 Skrevet 7. juli 2009 jeg synes det var skikkelig koslig at han ville ha molly jeg.. og at hun ville ha han.. noen kan kanskje synes han er idiot og egoistisk, men sånn kan kjærligheten være:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå