Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var veldig plaget av dette i det forrige svangerskapet, men kan ikke huske at det startet så tidlig som nå! Tygger gaviscon hver kveld, det kommen ca 15 min etter at jeg har lagt meg. Er 23 uker.

Andre som har sure oppstøt? Når begynte det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er fryktelig plaget, er i uke 24 og har i allefall vært plaget nærmere ett par mnd. Kommer til alle døgnets tider, ikke bare på kvelden. Tygger gaviscon til den store gullmedaljen, skal kjøpe flytende neste gang. Noen ganger når det er xtra ille må jeg ty til Link, men prøver å unngå det fordi det kan påvirke magesyra, mens gaviscon legger seg som et lokk oppå.

Skrevet

Har haft halsbrand i många veckor, är 23 veckor nu. För mig fungerar råa gulerötter, tar det ibland när jag ska gå för att lägga mig om natten, annars försöker jag bara undå mat och dricka med syror om det går.

Skrevet

Å, gulrot!! Kom på et annet råd; rå potet! Takk for assosiasjonen.

Ellers er det ligg "felles trøst" å se at andre også har fått dette tidlig.

Skrevet

Hei!

Jeg har også takknemlig tygget Link når det har blitt krise, MEN nå har jeg funnet en løsning. Gaviscon i flytende fungerer mye bedre enn tyggetablettene. Den smaker selvsagt søtt kritt og ufyse, men jeg synes den er mye bedre. Pluss at jeg tar den ca 15-20 min før jeg legger meg (uansett).

Begynte med sure oppstøt i uke 20.. prøvde desp å endre kosthold, men til foreløpig liten nytte. Det er vel hormonenes skyld:)

Skrevet

Mandler hjalp meg veldig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...