Anonym bruker Skrevet 5. juli 2009 #1 Skrevet 5. juli 2009 Etter å ha sutret i flere timer i kveld kastet hun til slutt opp tre ganger etter hverandre, det kom MYE! Det var klumpete og vi var enig i at det luketet magesyre. Etterpå var hun i strålende humør! Lurer på hva dette betyr? Hvorfor var det så voldsomt mye? Har ikke spist noe spesiellt heller, eneste var vannmelon igår, men hvorfor skulle hun reagere på det? Eller brie?
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2009 #3 Skrevet 5. juli 2009 Laktose intolleranse er det første som slår meg. Det er sikkert ikke kraftig, men brien du spiste var nok det som gjorde susen:/ Ta henne med til legen og sjekk det skikkelig. Unngå alle melkeprodukter i noen uker, og se om det gjentar seg. Gjør det det, så må du tenke på hva evnt annet du spiser regelmessig som er allergimat.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2009 #4 Skrevet 5. juli 2009 har du tungt for det 00:01? Er det ikke et legitimt spm å komme med? HUN hadde spist vannemlon og brie, og deretter hadde DATTEREN fått magesmerter og kastet opp.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2009 #5 Skrevet 5. juli 2009 Sønnen min gjordet det når han var liten. Legene sa det kunnd være reflux, men at det sannsynligvis ville gå over av seg selv. Sjekk hos legen og prøv gjerne å droppe mat som kan være kraftig for magen hennes.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2009 #6 Skrevet 5. juli 2009 Du må forklare meg hvor humoren ligger 00:01? 00:02: Takk! Vi skal på 6ukers kontroll om et par dager, så jeg tar det opp der. Spiser veldig milde saker vanligvis, ikke kaffe eller brus og de andre "vanlige" tingene man skal unngå. Brien får havne i søpla, det er ikke verd å spise mer av den! Tviler på at det er noe annet jeg har spist, hun er over gjennomsnittet glad og fornøyd vanligvis og sover godt om kvelden/natten. Uff, får så vondt av henne HI
Gjest Tale30 Skrevet 5. juli 2009 #7 Skrevet 5. juli 2009 Kanskje 00:01 trodde du mente at babyen hadde spist det Jenta mi gupet veldig mye fordøyd mat de første mnd, men hun la på seg som normalt, så det var ikke nødvendig å gjøre noe med det. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2009 #8 Skrevet 5. juli 2009 00:11: Kastet han opp mye/ofte? Er det andre symptomer på det?
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2009 #9 Skrevet 5. juli 2009 ved reflux kaster de gjerne opp hele tiden (ved hvert måltid)
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2009 #10 Skrevet 5. juli 2009 Jeg lurer litt... Babyjenta synes ikke smokk er så stas, men i kveld prøvde vi med en ny type vi har kjøpt inn (bitefeil smokk). Hun likte den godt å lå med den en god stund, men så når jeg skulle prøve den igjen brakk hun seg. Kunne det være at smokken kom feil/for langt inn i munnen at hun brakk seg av det?? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå