Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Henriette??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som jeg skrev på 'hva heter dere' tråden, heter jeg Henriette og synes det er et fælt navn. Kunne tenke meg å bytte navn..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første jeg tenker er at du har en søster som heter Heidi. Men det trenger jo ikke og være riktig.

Skrevet

Okeeei..nei det har jeg ikke:-)

Skrevet

Har egentlig aldri likt det, mest på grunn av assosiasjonene mine til de Henriettene jeg har kjent... Frem til jeg fikk en kjempegod venninne som heter det, og synes navnet har vokst med henne=). Synes det er et søtt nok navn nå!

Skrevet

Ikke for å være ekkel, men jeg misliker virkelig det navnet, fordi hun som samboer var utro med for mange herrens år siden het det..

Men det betyr jo ikke at jeg har noe mot deg for det!:)

Navnet er jo forsåvidt pent, men som sagt liker jeg det ikke..:)

Skrevet

Jeg liker navnet veldig godt!

Skrevet

For meg er det litt vestkant, veldig pent og passer på ei som er "perfekt".

Skrevet

Jeg kjenner Heidi som har en lillesøster som heter Henriette.. Er heidi -80? ;)

Skrevet

Det kan kanskje stemme. Husker faktisk ikke helt alderen, har ikke sett dem siden jeg selv var ganske liten. Bare husker at dem var søstrer, og ja Henriette var nok lillesøsteren. :)

Skrevet

så du er fra der de er fra, et lite sted som begynner på N og slutter på D?

Skrevet

Nei jeg er ikke det. Men jeg husker vi møtte dem endel ganger når jeg var liten. Spurte mamma nå hvem dem var, og dem var visst naboer med min tante når jeg var liten.

Grunnen til at jeg husker dem er vel fordi min søster også heter Heidi og da er det lett og huske andre med det navnet. :)

Skrevet

Helt greit, hverken pent eller stygt.

Skrevet

syns det er kjempefint jeg:-)

Skrevet

Jeg kjenner bare en Henriette, hun er et nydelig menneske på alle måter, dermed blir også navnet Henriette nydelig.

Skrevet

Ser for meg en yndig og pen jente ;) Liker det navnet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...