Anonym bruker Skrevet 5. juli 2009 #1 Skrevet 5. juli 2009 Som jeg skrev på 'hva heter dere' tråden, heter jeg Henriette og synes det er et fælt navn. Kunne tenke meg å bytte navn..
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2009 #2 Skrevet 5. juli 2009 Første jeg tenker er at du har en søster som heter Heidi. Men det trenger jo ikke og være riktig.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2009 #4 Skrevet 5. juli 2009 Har egentlig aldri likt det, mest på grunn av assosiasjonene mine til de Henriettene jeg har kjent... Frem til jeg fikk en kjempegod venninne som heter det, og synes navnet har vokst med henne=). Synes det er et søtt nok navn nå!
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2009 #5 Skrevet 5. juli 2009 Ikke for å være ekkel, men jeg misliker virkelig det navnet, fordi hun som samboer var utro med for mange herrens år siden het det.. Men det betyr jo ikke at jeg har noe mot deg for det! Navnet er jo forsåvidt pent, men som sagt liker jeg det ikke..
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2009 #7 Skrevet 6. juli 2009 For meg er det litt vestkant, veldig pent og passer på ei som er "perfekt".
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2009 #8 Skrevet 6. juli 2009 Jeg kjenner Heidi som har en lillesøster som heter Henriette.. Er heidi -80?
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2009 #9 Skrevet 6. juli 2009 Det kan kanskje stemme. Husker faktisk ikke helt alderen, har ikke sett dem siden jeg selv var ganske liten. Bare husker at dem var søstrer, og ja Henriette var nok lillesøsteren.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2009 #10 Skrevet 6. juli 2009 så du er fra der de er fra, et lite sted som begynner på N og slutter på D?
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2009 #11 Skrevet 6. juli 2009 Nei jeg er ikke det. Men jeg husker vi møtte dem endel ganger når jeg var liten. Spurte mamma nå hvem dem var, og dem var visst naboer med min tante når jeg var liten. Grunnen til at jeg husker dem er vel fordi min søster også heter Heidi og da er det lett og huske andre med det navnet.
Gjest Skrevet 6. juli 2009 #14 Skrevet 6. juli 2009 Jeg kjenner bare en Henriette, hun er et nydelig menneske på alle måter, dermed blir også navnet Henriette nydelig.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2009 #15 Skrevet 6. juli 2009 Ser for meg en yndig og pen jente Liker det navnet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå