Monajenten Skrevet 5. juli 2009 #2 Skrevet 5. juli 2009 Ikke så gale som det høres ut som:-P Det er jordmor som river og sliter litt på høygravide kvinner for å muligens få fødselen i gang:-)
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2009 #3 Skrevet 5. juli 2009 Tusen takk for svar Men hvor river og sliter jordmor då??
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2009 #4 Skrevet 5. juli 2009 I armene. Så om du gjør det selv, eller får noen andre til å slite deg litt i begge arma vil du garantert få rier ganske kjapt
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2009 #5 Skrevet 5. juli 2009 haha, ser for meg HI stå å rive seg i arma til krampa tar a jeg nå XD hihi;) HI: Jordmor tøyer livmoråpninga med en finger eller to slik at kroppen skal sette igang med rier og mer åpning. Er ikke vondt så lenge en slapper av:)
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2009 #6 Skrevet 5. juli 2009 hihihihihihi... i armene... hehehehehe.. ja det var nattens latter.. fikk meg til å le i værtfall.. )))
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2009 #7 Skrevet 5. juli 2009 Tusen takk for seriøst svar. Jeg er HI, men er ikke gravid. Jeg har et barn, det ble keisersitt pga svangerskapsforgiftning
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2009 #8 Skrevet 5. juli 2009 HI: Dette var jo ikke noe slemt ment da:) Det var bare litt moro på natta:) Har selv hatt KS, men det var midt i fødselen, så jeg har vært med på stripping;) Så da vet du hva det er til evnt neste gang;)
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2009 #9 Skrevet 5. juli 2009 hehe Går bra det :-) Jeg ble ikke fornærmet :-) HI
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2009 #10 Skrevet 5. juli 2009 Stripping er meget smertefullt når det gjøres under fødsel.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2009 #11 Skrevet 5. juli 2009 Det heter ikke stripping hvis det er UNDER fødsel... Stripping er for å sette i gang fødsel.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2009 #12 Skrevet 6. juli 2009 Men du ser det lille deg at flere jordmødre bruker det samme ordet, i tillegg er det uansett om fødselen er igang eller ikke en manuell tøying av livmorhalsåpningen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå