Countess Skrevet 5. juli 2009 #1 Skrevet 5. juli 2009 Hva er det som skal være grunn til at det kan funke? Er det ikke det samme å drikke alkoholfri vil da? Sånn for oss som ikke vil sjenke baby
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2009 #2 Skrevet 5. juli 2009 Nei det er ikke det samme å drikke alkofritt, for det er visst alkoholen (eller noe i den) som setter igang saker. Så det funker dårlig:p Hva med å heller spise noe skikkelig sterkt? Eller drikke masse akldt vann osv. Alt som "plager" babyen skal jo sette igang kroppen hvis du er moden nok;)
Countess Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2009 Men da burde det jo ikke ha noe å si om det er øl eller vin da? Trodde det var noe i vinen jeg? Huff.. Vil jo ikke "plage" baby i tilfelle hun ikke kommer ut
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2009 #4 Skrevet 5. juli 2009 Kanskje det er bedre å la være? Skjønner du er lei, og jeg husker at jeg gjorde mye rart selv når jeg var på overtid. Men problemet er bare at det har fint lite for seg. Så ligg unna ting som irriterer babyen. Går du langt over tiden så blir du jo satt igang. Lykke til i allefall
Countess Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. juli 2009 La være hva? Jeg sier jo jeg ikke vil drikke noe med alkohol i, eller at jeg ikke vil gjøre no for å irritere baby. Så utover det skal vel det meste jeg velger å gjøre gå greit Takk
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 6. juli 2009 #6 Skrevet 6. juli 2009 Jeg har hørt at det er noe i rødvinen som kan sette i gang fødselen. Altså at det ikke bare er alkoholen som gjør det.. Tror jeg da..
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2009 #7 Skrevet 6. juli 2009 Husk at babyen ikke har utviklet seg tilstrekkelig til å bryte ned alkohol ennå. Ville du ammet rett etter å ha drukket et glass vin?? (i de første 6 ukene) Hvis svaret er nei, kan jeg informere deg om at å drikke mens babyen er i magen er MYE verre!! Det oppstår neppe alkoholskader og varige mèn, men det er ikke bra for babyen. Den får samme promille som deg. Og du kan jo tenke deg til den promillen i en sånn liten kropp!! Og jeg tenker på når alkoholen skal ut av kroppen igjen, det kan jo være nokså slitsomt for en voksen kropp, man blir jo gjerne litt uvel. Og kanskje ikke så mye av et lite glass, men det lille glasset er jo altfor mye for en liten kropp på 3-4 kg!! Prøv heller ufarlige triks for å få i gang ting. Sex og kanel skader i alle fall ikke!
Countess Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 6. juli 2009 Kan du anonym 10.56 være så snill å lese tråden før du uttaler deg? Tror du virkelig jeg er så dum at jeg vil drikke alkohol nå? At jeg virkelig mener det ikke er greit å drikke de første 38 ukene, men de siste 2 er det greit? Nei hvordan skal du vite det, for du kjenner ikke meg. Men hadde du sett hva jeg hadde skrevet lengre opp hadde du kansje spart deg bryet. Grunnen til at jeg blir provostert er at jeg har såpass sterke prinsipper at jeg vil nødig bli sammenlignet med mindre intelligente, egoistiske damer som drikker alkohol for å starte en fødsel. Jeg vil kun vite om det er mulig å drikke ALKOHOLFRI vin, istedenfor. Men takk for svar uansett Ble strippet idag, så vi satser på det istedenfor
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2009 #9 Skrevet 6. juli 2009 Ble du strippet? Hurra Hvordan var det syns du? Og hvor moden var du? Husker jordmor sa hun kunne kjenne hodet til babyen min da jeg ble strippet. Rart å tenke på! Nå gjelder det å slappe av og forberede deg Lykke til det neste døgnet! Hilsen den anoyme fra den andre tråden din.
Countess Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #10 Skrevet 6. juli 2009 Jaaa jeg ble strippet Huff det var forferdelig ubehagelig. Sa til jordmor at jeg lurte på hvordan i all verden jeg skulle klare å føde, med tanke på ubehaget bare av etpar fingre Ja hun kunne kjenne hodet her også.. Kjemperart! Glemte å spørre om hun hadde hår på hodet da Hadde 2 cm åpning, så vet ikke hvor moden man er da. Men er så gla hun ikke sa at det var limt igjenn der at jeg tar alt positivt Ja nå skal jeg bare fortsette å ta det med ro!! Pakke fødebagen ikveld Hehe.. Jeg må tydeligvis roe ned på trådene mine her inne, anonym fra den andre tråden
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2009 #12 Skrevet 6. juli 2009 Lykke til med fødselen, og som en liten oppmuntring, det jeg synes var mest ubehagelig med min fødsel var at jm tok med hånden inn der for å kjenne på åpningen. Det føles unaturlig og ubehagelig ut.. Fødselen derimot gikk som en drøm, det er ikke dét jeg ser tilbake på som verst i etterkant, tro det eller ei!
Countess Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #13 Skrevet 6. juli 2009 Takk for oppmuntringen Ja jeg kan tro fødsel føltes mere naturlig, for den opplevelsen der var IKKE det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå