Sjokolademonster Skrevet 5. juli 2009 #1 Skrevet 5. juli 2009 Hei alle dere andre som har vært uheldig! Nå har jeg blødd i ca en uke, var hos legen å fikk "bekreftet" at jeg hadde mistet på tirsdag. Det som er så frustrerende er at jeg blør mer og mer levret blod, og har rie-lignende smerter hver dag. Syns smertene har blitt værre. I tillegg er jeg veldig kvalm, mest på kveldene, men på dagtid også. Det stikker i magen i tillegg til "takene" som kommer. Det begynner å ta på litt dette her... Andre med erfaringer? Jeg trodde jeg var mellom 8-10 uker på vei, men ul på mandag viste ca 7 uker og da levde det lille frøet. Siden UL viste at jeg var mindre enn 8 uker på vei, skulle vi la kroppen ordne opp selv, og er derfor ikke henvist til noen utskrapning. Men hvor lang tid trenger kroppen til dette arbeidet da?? Det er jo ikke akkurat hyggelig dette her.. Vanlig å få smertestillende tilfelle? Sykemelding?
1 høne i haneflokken-født Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 hadde nok tatt kontakt med lege og fått henvisning til ul så de kan se om kroppen klarer å rydde opp selv, er ikke sikkert den klarer det, har opplevd å miste 3 ganger og ingen av gangene har jeg hatt vondt så ta kontakt før det evt skulle gå betennelse elller komme for masse bakterier til og du får en skikkelig infeksjon lykke til
Gunn og Gutta Skrevet 6. juli 2009 #4 Skrevet 6. juli 2009 Syns åsså du skal kontakte lege igjen, jeg fikk beskjed om å ta det med ro til blødningene hadde gidt seg, og fikk sykemelding 1 uke, hvis blødningene ikke var over etter 1 uke skulle jeg komme tilbake, for henvisning til UL og evt utskrapning, men det slapp jeg.
Sjokolademonster Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2009 Jeg skal ringe kl 1400 for å få svar på at HCG nivået synker som det skal, og da kan jeg forhøre meg litt! Tusen takk for svar! Alle svar er informative! Hører noen som har blødd i 8 uker, mens andre har blødd i to.... Er det så ulikt altså? Noen har ingen smerter, mens andre kaster opp i to uker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå