Gå til innhold

barberer mannen deres seg under armene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare lurer på om de fleste gjør det liksom

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He, he..nei. Hadde han hatt enorme mengder kunne han nok ha stusset det. Forfengelig, det er han på en merkelig måte:) Han har hår på brystkassa også, men trimmer andre steder på kroppen.

Skrevet

Nei. Vi pratet om det senest i dag at akkurat under armene kan han godt la være å ta bort (han har aldri gjort det, men..). Akkurat DET blir litt for femi for min del... :)

Skrevet

hehe min tar det under armene.. men det er kun fordi han har en tendens til å svette litt mye under armene.. så det hjelper.. bedre at han er barbert under armene en at han skal gå å lukte.. sjøl om han brukte deo.

Skrevet

Min er veldig hårete, og veldig MANN, men.... han har flere ganger barbert under armene.. Ikke med høvel, men maskin.. da blir det ikke fult så femi.. Tror det er pga svette at han gjør det.. Dessuten syns jeg faktisk at slike laaaange rare svette hår under der er litt ekkelt..

Skrevet

Det er jo stor forskjell på trimming og glattbarbering:) Min bonusbror, en skikkelig Ibiza homse, vokser og glattbarberer alt på kroppen. Tror det henger litt igjen der når en tenker femi. Han er flott da, og synes din søster slurver.

Skrevet

Nei og ikkje vil eg han skal gjera da heller.. Da e for femi... Han har ikkje sånn kjempe masse heller...

Skrevet

He he, nei. Er det vanlig det da? Hadde jeg ikke tenkt på en gang.

Skrevet

Min mann gjør det, og det er jeg veldig glad for.. ikke noe deili med å ligge i armkroken med lange hår som kiler deg i nakken! :) ser litt bedre ut og.

Skrevet

Nei, min mann barberer seg bare i ansiktet.. Selv om jeg til stadighet hinter til at han kunne blitt pen visst han stusset litt på den regnskogen han har rundt underlivet...

Men hadde han tatt bort håret under armene hadde jeg sagt i fra, DET blir for jentete ;)

Skrevet

Jepp, mannen min shaver seg under armene ;)

Han har alltid likt å være fresh, jeg er vant, og synes nå det er lite pent med mannfolk med lange hår under armene.. :)

Skrevet

Nei, heldigvis ikke! Litt for femi i følge min smak.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...