Gå til innhold

Skikkelig skuffa over filmen "Mamma Mia"!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så ca halve filmen før jeg ikke orka mere.. dårligere film skal en lete lenge etter! Er jeg den eneste eller? har fått inntrykk av at "alle" elsker denne filmen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, bedre sent enn aldri. Jeg har sett musikalen i London og Oslo (i år), samt filmen, og synes igrunn filmen er ganske bra!

Skrevet

Synes filmen er underholdene og helt klart en "feel good" film! Gikk syngene ut av salen.... Men hvor bra?? Handlingen er jo ganske så forutsigbar og vel kjent!

Skrevet

Bedre sent enn aldri ja;) rigga meg til i sofaen med god mat og mix smågodt( - hva er vel bedre enn det:D) og skulle virkelig koose meg med filmen alle snakker om! jaja, nå kan jeg uansett stryke den filmen av lista;)

Skrevet

Det er jo filmatisering av musikalen, altså er det en musikal på lerretet.

Den er ikke like god som feks Chicago, men jeg synes helt klart det er en godt gjennomført produksjon.

Skrevet

Jeg må si meg enig i at dette ikke var en "god" film.

Skrevet

Jeg ble også veldig skuffet. Kommer ikke til å se den igjen for å si det sånn. Og det til tross for at Meryl Streep er en av mine favoritt skuespillere.

Skrevet

Ble faktisk overrasket over hvor kjedelig den var. Ikke en film jeg kommer til å se flere ganger nei:)

Skrevet

Jeg ble også skuffa. Følte alle snakket om at dette var den nye "dirty dancing", som er en film jeg aldri blir lei.

Anbefaler "Across the universe", musikal med Beatles-sanger. Den er nesten som mamma mia, men uten alt klisjet ;)

Skrevet

He, he. Jeg er en av de som elsker filmen og tror jeg så den 3 x på kino.

Er ikke akkurat nyskapende film, men en film jeg blir så utrolig godt humør av(ble nesten nyforelsket i mannen min igjen etterpå). Tror man må like Abba musikk da =)

Men syns det er veldig lett å ikke like en film hvis jeg har hørt den skal være veldig bra/underholdene/morsom osv på forhånd. Får lett store forventninger kanskje???

Skrevet

Vanvittig kjedelig og frustrerende elendig oversetting av sangene.

Og i tilegg fikk jeg den senere til jul....uforseglet....fordi giveren hadde sett den selv først, ha ha.

Skrevet

Har ikke sett halve engang.. Men 4 åringen elsker den :)

Ikke min type film!

Skrevet

Generelt sett hater jeg å se musikal på tv/kino, men jeg var jo forberedt på den delen..

Jeg ble ikke akkurat skuffet, men forstår ikke hva alt styret dreier seg om. Min mor var helt i ekstase, og hadde STOR forventning om at jeg skulle gå helt bananas. Var kanskje mest hun som ble skuffet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...