Anonym bruker Skrevet 5. juli 2009 #1 Skrevet 5. juli 2009 http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/2391386/Sickest-girl-in-Britain.html
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2009 #2 Skrevet 5. juli 2009 Fy faen da! Slike mennesker burde aldri få dyr
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2009 #3 Skrevet 5. juli 2009 Er det noe jeg virkelig hater, så er det dyremishandling.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2009 #4 Skrevet 5. juli 2009 Hdde jeg sett den feite jenta in real life gjøre noe slikt, hadde jeg gitt henne så juling at jeg med glede skulle sitte inne bak lås & slå i flere år. Skulle torturert henne sakte men sikkert!!
Den heldige eier av ett barn Skrevet 5. juli 2009 #5 Skrevet 5. juli 2009 Så latterlig du fremstår. -Hoff nei, dyremishandlig er såå fælt, men jaggu skal vi ikke torturere dem som driver med det. Kan du bli mer hyklersk?
Gjest Skrevet 5. juli 2009 #6 Skrevet 5. juli 2009 Noe sier meg at jeg burde holde meg borte fra den linken?
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2009 #7 Skrevet 5. juli 2009 Jeg står for det jeg mener, og det akter jeg å fullføre dersom jeg noen gang kommer over noe slikt. Det gjelder mennesker som torturer/mishandler små barn, utviklingshemmede og/eller dyr. Mennesker og dyr som absolutt ikke kan forsvare seg! Jeg driter mildt sagt i om DU ser på meg som latterlig og hyklersk! Nei, for all del, vi må ikke ta igjen med samme mynt på de som torturerer. Det kommer jeg til å gjøre, for jeg VET jeg ikke hadde taklet å sett slikt! Så får du mene hva faen du vil!
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2009 #8 Skrevet 5. juli 2009 Jenta trenger tydeligvis hjelp! Å få husarrest (som tydeligvis var straffen) og å bli nektet egen valp (det sier seg vel selv at ikke går) er ikke nok for å få bukt på hennes problemer. Her hjelper kun langvarig terapi. Og hun burde jobbe noen gode timer i samfunnstjeneste e.l slik at hun merker straffa godt. Å gi henne juling vil da ikke hjelpe et spøtt, hun er jo syk på sinnet!
Gjest Skrevet 5. juli 2009 #10 Skrevet 5. juli 2009 "She loves animals. She walks a few people's dogs" Tipper at hun ikke gjør det nå lenger. Du som ikke likte de som plaget barn, dyr og andre forsvarsløse... hun er et barn da...
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2009 #11 Skrevet 5. juli 2009 Er enig i det dere skriver, men jeg vet at jeg hadde klikket om jeg hadde sett dette, og sånn er det! Om hun er et barn hadde jeg driti lang marsj i. Ferdig med det! Synes nå husarrest og å bli nektet valp er en simpel straff.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2009 #12 Skrevet 5. juli 2009 Feit og mislykka jentunge som tydeligvis må hevde seg ved å mishandle en forsvarsløs valp. Legg merke til hvordan hun tråkker den på halen og strammer lenka samtidig som hun sparker den. Om det er en trøst, så er hun nok hele skolens mobbeoffer. Hvertfall etter denne saken kom ut!
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2009 #13 Skrevet 5. juli 2009 FY FAEN! Nå fikk jeg vondt inni meg Ble seriøst kvalm! Det er forresten sånn drapsmenn starter, så hun bør kanskje følges opp i fremtiden...
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2009 #14 Skrevet 5. juli 2009 Tør ikke tenke på hva jeg hadde gjort med henne om det var min datter! Tro meg, hun hadde fått straff og ikke "straff" som enkelte her kaller det, ved og ikke gi henne valp og husarrest. Er det rart det er mye drittunger rundt om når det er det som er "straffen" for denne oppførselen?!!
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2009 #15 Skrevet 5. juli 2009 Verden trenger ikke slike ufyselige unger!! Stygg og feit! Fortjener ikke livet.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2009 #16 Skrevet 5. juli 2009 Heter det ikke at folk som mishandler dyr som barn, ofte ender opp som kriminelle og går videre til å mishandle mennesker som voksne.. De fleste seriemordere har vært dyremishandlere som barn.. Hadde jeg kommet over denne jenta, hadde jeg nok ikke greid å kontrollere meg selv. Hadde selvfølgelig ikke drept, men skulle tatt hundebåndet, og slått henne over ræva og lårene til hun skrek om nåde, for så å slå et par ganger til! Så bra at ikke hunden bet, for da hadde nok den måttet bøte med livet.. Det er en syyyyk verden vi lever i!
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2009 #17 Skrevet 5. juli 2009 Stakkars, stakkars hund. Hadde nok gitt den drittungen en real omgang med juling hadde jeg kommet over henne. Og tro meg, hun hadde ikke sluppet med det første.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå