<3 coccinelle Skrevet 5. juli 2009 #1 Skrevet 5. juli 2009 Skal ta rutefly til Spania (SAS). Mini har vel bare 10kg bagasje og vi vurderer å ta med både bilsete og vogn. Vogna veier ca 7 kg tror jeg. Er det utenom de 10 kiloene? Kan en slå sammen bagasjen til alle i gruppa og regne eller må alle ha sine kolli innenfor grensa? Noen som vet?
It's all about me Skrevet 5. juli 2009 #2 Skrevet 5. juli 2009 Bare til info som et lite obs: Sjekk om dere virkelig har de 10 kg bagasje på minsten før dere reiser. Vi fikk de på reisen til Spania, men på hjemturen møtte vi på ei bitter sur kjerring som aldrii hadde hørt om dette og vi måtte betale det i overvekt. Men vogna kommer uansett utenom.
<3 coccinelle Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2009 Mener det sto ti kilo på han ja, men skal sjekke...
<3 coccinelle Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. juli 2009 Det står 10 kilo på han ja begge veier. Må ha papiret klart da for bevis. Bra vogna er utenom - blir vel noen kilo utenom også men tenker å pakke minst mulig klær. Skal bo i hus med vaskemaskin så regner med favorittklærne blir mest brukt uansett. men må nok pakke med litt norsk babymat kanskje
Gjest Skrevet 5. juli 2009 #5 Skrevet 5. juli 2009 vi skal også fly sas til Spania Har ikke fløyet med barn før, så gruer meg litt....( har litt flyskrekk i tillegg da). Våres er 15 mnd når vi drar, og jeg luerer også på å ta med noe mat... noen middagsglass og kveldsgrøten hans så har vi noe i bakhånd liksom om vi ikke finner noe han spiser der... Så at han kunne ha med 10 kg bagasje, men jeg lurer også på om det går an å pakke sammen..og regne sammen kiloene...har iallefall funket før når vi har vært på tur.
<3 coccinelle Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. juli 2009 Har flydd mange ganger med stor familie og mener de ikke pleier å bry seg om om en har litt over og den andre kanskje under - men de blir jo strengere og strengere på disse flyene....Min gutt er ikke så glad i grøt lenger enda han er bare 10 mnd. Håper det bare er pga varmen i det siste. Generelt litt dårlig matlyst. Han er veldig glad i middagsglass da så håper han liker noen av de der nede også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå