Gå til innhold

kvalmen borte!?? plis svar meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 7+4 dager i dag. var på ultralyd da jeg var 7 uker, og alt så bra ut.. men i går og i dag er kvalmen borte!??

er litt bekymra nå.. :(

dette er vel ett dårlig tegn når jeg ikke er lenger på vei!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du "har nr 3 i magen".

Tror ikke jeg får hjulpet deg så mye, men jeg skal på tidlig ul i uke 7 om en uke fra i morgen. Har selv godt og bekymret meg for alt som går ann å bekymre seg for. Fant vel til slutt ut at det egentlig ikke er noe å bekymre seg for. Får jo ikke gjort noe fra eller til allikevel. At du ikke er kvalm lenger ville jeg ikke bekymret meg for. Jeg har ikke vært kvalm i hele tatt. Etter som jeg har forstått kan graviditetssymptomene komme og gå i 1. tri. Jeg har selv vært bekymret for at jeg ikke merker noe særlig utenom ekstremt vonde bryster og at jeg er tissatrengt hele tiden og selvfølgelig at tante har ferie da. Kan jeg spørre hvorfor du var på tidlig ul? Jeg skal på ul fordi jeg har blitt gravid med ivf metoden og små spotta litt i et par dager i 4. uke. Masse masse lykke til. Tenker på deg!

Skrevet

takk for svar dølajinta!

jeg har to barn fra før som jeg fikk etter ivf forsøk :) denne gangen var det ikke fult så planlagt kan man si ;-) minstemann er bare 8 mnd!

var ikke noe særlig grunn til at jeg fikk tidlig ul.. legen min spurte om jeg ville ha det siden jeg hadde det med de to første :) takker ikke nei da ;-) og så var det vel litt vanskelig å tro.. at jeg faktisk var gravid uten noe hjelp!! hadde ikke brukt prevensjon på ti år jeg!

er det din første dølajinta?

Skrevet

Hei igjen!

Ja, er min første. Veldig spent. Har sterk pcos, så jeg fikk helt sjokk når cbd viste GRAVID. He he. Lykkelig sommer hittil kan du si. Var veldig redd og bekymra når jeg blødde såvidt det var i noen dager i 4. uke. Hørte du hjerte slå når du var på ul eller? Jeg både gleder og gruer meg. Er jo ingenting som tilsier at det ikke skal gå bra liksom. Huff... bekymrer seg for den minste lille ting vettu. Hva slags symptomer har du? I dag har jeg hatt litt halsbrann. Hatt vonde bryster i et par uker nå og magen eser seg ut spesielt om kvelden. Har også mest murring i korsryggen når jeg skal legge meg. Lagt på deg noe du eller? Jeg har gått opp 1 kilo. Hmm. Lykkelige omstendigheter om dagen i hvertfall. Masse lykke til.

Skrevet

så spennende!! :) gratulerer så mye! det er ekstra spennende når man har ventet så lenge!

jeg kjenner til det om magen på kvelden ja! det nytter ikke å prøve å suge inn magen da! ;-) hehe.. men det er jo egentlig bare kos da :) ellers så har jeg vert kvalm! men som sagt ikke de to siste dagene.. litt murring i korsryggen, men det var verre helt til å begynne med!

trett er jeg også.. og så løper jeg på do hele tiden!

ellers så har jeg ingen andre symptomer.. ikke som jeg kan komme på nå hvertfall :) litt økt utflod kanskje..

krysser fingrene for ultralyden din! det går så bra så! :))

jeg fikk se ett lite hjerte som banket.. like fin opplevelse denne gangen som med de to første :)

Skrevet

Nå begynner jeg å glede meg. Regner med at det er innvendig ul når det er så tidlig. Samboer skal være med. Han får stå bak hodet mitt. Trenger ikke se rett inn i "olga" liksom. Er vel sånn at de skrur av lyset for å se på skjermen eller? Hva ellers gjør de utenom ul? Krysser alt jeg har for at det skal gå bra med oss jeg!

Skrevet

ja det er innvendig ul. og samboeren din står bak med hodet ditt :-)

hvertfall det jeg er vant med :)

med meg så har de ikke gjort så mye mer! en liten samtale etterpå..

du kommer til å gå ut derfra med ett kjempe glis!! :)

Skrevet

Ønsker deg masse lykke til og en riktig god natt. Tusen takk for alle svar. Håper vi kan følge hverandre ettersom ukene går. He he. Natti :)

Skrevet

Ønsker deg masse lykke til og en riktig god natt. Tusen takk for alle svar. Håper vi kan følge hverandre ettersom ukene går. He he. Natti :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...