Gå til innhold

Gaviscon mot halsbrann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må ta Gaviscon mot halsbrann. Jeg bruker tablettene, men lurer på å kjøpe flytende. Er det noen som kan si hva som er mest effektivt; tabletter eller flytende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte og Gaviscon, men syns dem smakte dritt og funka dårlig. Prøvde Link istede, de smaker ganske godt og funker dårlig :)

Skrevet

Jeg hadde god effekt av Gaviscon mixtur, men den smaker jo helt grusomt! Smaker jo som flytende plast eller noe :) Hehe

Link smaker bedre og har funnet ut at jeg har like god effekt av det

Skrevet

Jeg kjøpte Gaviscon i går, og jeg fikk det ikke ned!! Det er noe av det ekleste jeg noen gang har prøvd å svelge. Det gikk rett og slett ikke!! :(

Vel, uansett. Jeg har tidligere brukt Novalucid, og de på apoteket sa at om Gavisconen ikke hjalp, kunne jeg bruke den igjen. De anbefalte Gaviscon siden den bare la seg som et lokk og ikke påvirket magesyra.

Det ble vel ikke akkurat et godt svar på spørsmålet ditt.. men poenget var hvertfal at Novalucid er bra om du ikke syns Gaviscon fungerer godt nok! :)

Skrevet

Var det flytende Gaviscon du ikke fikk ned, ifie? Tablettene er et slit, men får dem ned selv om de vokser i munnen:(

Jeg har brukt Link når det har vært for ille, men er litt redd for at den skal påvirke magesyra, som ifie sier. Prøver å ta dem minst mulig. Bruker Gaviscon for at den bare legger seg som et lokk.

Skrevet

Klarer ikke Gaviscon hverken i tablett eller flytende form. Fikk Novalucid på sykehuset forrige gang jeg var gravid. De funker best på meg, og smaker helt greit;-)

Skrevet

Hei! :-)

Jeg bruker flytende gaviscon, og det funker veldig bra på meg, og jeg har i dette svangerskapet hatt myye halsbrann!

Har ikke prøvd annet jeg da, i og med at flytende virker så bra på meg, så har ikke erfaring med tablettene eller andre type midler mot halsbrann!

Skrevet

Jeg er litt rar: synes gaviscon tabelettene er gode! :-D Så de bruker jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...