Gjest Skrevet 5. juli 2009 #1 Skrevet 5. juli 2009 Vi må flytte pga sambo skal begynne og studere. Flytte til en mindre leilighet på ca 70 kvm,i sokkel.. Vi bor i Hammerfest så er mye snø på vinteren. "Problemet" er at det er trapp for og komme til leiligheten, først 4 trinn,så ett platå så 8 trinn. Trappa er ute,og litt bratt,de som leier ut sier de kan lage "rampe" til vogna,så jeg kan trille den i trappa. Tror dere at dette kan bli ett problem med trappa?
kokosyklus Skrevet 5. juli 2009 #3 Skrevet 5. juli 2009 ikke sikkert det. kjøp en meitai, ergo bæresele eller babybjørn slik at du i krisetilfeller med mye snø allilkevel kommer deg ut, feks?
Gjest Skrevet 5. juli 2009 #4 Skrevet 5. juli 2009 er så usikker om jeg tør flytte dit,pga trappene. Men trapper er det vel nesten overalt?
kokosyklus Skrevet 5. juli 2009 #5 Skrevet 5. juli 2009 Skal være den første til ¨å innrømme at med snø til anklene ( oslo) og grinende unge har jeg bannet og grått mine bitre tårer mens jeg i vilt sinne har forsøkt å få den jævla vogna til å flytte seg et skritt nærmere butikken... var jeg deg ville jeg kjøpt en bæreanordning, så skal jeg love deg at dagene går mye lettere i snøen. Du kan kjøpe fleecetrekk og spesiallaget vinterjakker for bæring i vintervær.
Stine fikk Ariana *19.08.07* Skrevet 5. juli 2009 #6 Skrevet 5. juli 2009 er d tre eller betong blir den veldig glatt på vintern.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå