Gå til innhold

fnise:)) Farmor har kjøpt gave til gutta!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har kommet hjem fra en ukes tur til Sveits, og har kjøpt gaver til barnebarna. Gutten vår på fire fikk ei klokke med som han ble kjempeglad for:) Lillegutt på ni måneder fikk en gul solhatt med knallrosa blonder i flere lag;) Skikkelig søtt.

Mormor er akkurat likedan: har ofte fått klær til eldstemann med hester, blomster, glitter og stas på. Får meg ikke til å si ifra, takker for gaven og gjemmer de i skapet......

Men så lurer jeg på: kommer jeg til å bli like fargeblind hvis jeg får barnebarn selv engang??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe..

Hun husker vel at slikt noget var veldig fint for mange år siden, den gangen hennes var små. Og syns det ville vært utrolig søtt på deres barn.

Tanken bak var nok god, men...

Det som er fint idag vil være forferdelig når våre barn får barn, så, ja, mest sannsynlig vil du også være fargeblind på det tidspunktet ;-P

Skrevet

ha ha ha....når eldste vår ble født fikk vi en hel diger koffert med "amerika"klær fra barnefar var baby - disse var ikke bare blå, lysblå og brune, men rysjer og usj i søkk og kav - de var fra 70 tallet og usa i tillegg....trenger jeg si at den kofferten fortsatt ligger innerst bakerst i kneloftet og ikke har vært åpnet på 10 år?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...