Gå til innhold

SERIØST .... trodde ikke det var mulig altså ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

veninnen min spurte meg om hun fikk låne bebiklær av meg til barne sitt som hun skal ha til høsten, men pga at min bror skal bli pappa så vil jeg heller og låne bort klærne til bebien hans. Ikke har jeg så særlig med kontakt med henne heller. Hun ringer aldri mere og vist jeg ringer har hun enten ikke tid eller så blir det bare tørrprat.

Men da jeg sa at jeg hadde lovet dem bort til broren min ble hun kjempefornærma ....trodde seriøst ikke at det var mulig altså .. ingen som lånte oss klær vi har kjøpt alt nytt selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*trekker pusten*

Hmm.

Skrevet

Låne klær??? ville aldri ha lånt eller lånt bort klær da, slites i vask, flekker fra gulp som ikke går bort osv. Og så hvordan skal men holde styr på hva man har fått, og hva man bare låner? Her arves d, ellers selges billig. og så får man jo masse i gaver....

Men over til d du ville ha svar på.... blir jo hennes problem da, at hun ble fornærma sier jo bare litt om henne da. Hev hode å ikke bry deg, hun ringer jo ikke ellers uannsett så. Folk som bare tar kontakt når de skal ha noe trenger man ikke.

Skrevet

Bare en kommentar til Stine fikk Ariana - jeg har lånt masse klær;) Men har aldri spurt, bare blitt tilbudt. Vi kaller det arve, men får jo igjen klærne etterpå, for alle har tenkt seg flere barn etter dette som har vokst ut av klærne. Har ikke hatt noe problem med hva som kom fra hvem eller noe sånt.

Skrevet

Er det ikke rimelig enkelt å bare merke klærne man har lånt dersom man ikke husker det selv?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Man kan jo ikke forvente at man skal få, eller låne klær av andre. det gjorde hvertfall ikke jeg! Vi fikk en hel haug med klær av en kollega av mannen, men det var fordi dem ville gi det til oss (kjekk måte å kvitte seg med det på)

Hennes problem dette da, du skal jo ikke være den som sørger for at hennes barn får klær?

Skrevet

Jeg låner ikke bort klær som jeg skal bruke til neste baby. De tåler det sjelden, og jeg fikk tilbake tova ullbodyer i massevis sist jeg lånte bort. Utstyr som tåler bruk låner jeg bort til alle som vil:) Hun har ingen grunn til å være sur.

Skrevet

Hehe, jeg tar bilde av klærne vi låner av de forskjellige jeg - så er jeg 100% sikker på at jeg får levert alt tilbake til rettmessig eier;)

Skrevet

Ikke tenk på det.

Jeg hadde ikke lånt bort klærne til mine unger om jeg vet jeg skal bruke de igjen. Jeg skal ta vare på masse klær som de skal "få" når de har blitt voksne, jeg syns det var morsomt når mamma gjorde det til meg!

Jeg var så dum at jeg lånte bort vogna vår til ett vennepar, fikk tilbake vogna solbleka og møkkete, de har ikke engang tatt seg tid til å vaske den innvendig. ALDRI IGJEN!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...