Anonym bruker Skrevet 5. juli 2009 #1 Skrevet 5. juli 2009 Hei. Jeg har nå vært sammen med faren til mine barn i 8 år, vi har to barn på 5 og 1,5 år. Han er en FANTASTISK god pappa, guttene våre forguder han og han stiller opp for dem 100%. Han er er veldig snill mann, som jeg vet elsker meg og ønsker å være sammen med meg. MEN jeg er så usikker. Jeg er utrolig glad i han, han stiller opp og gjør så godt han kan. Hjelper til med barna og hjemme. Jeg føler problemene ligger i kommunikasjon, jeg ønsker en å dele tanker og drømmer med, men der er han ikke i det hele tatt. Svarer mm hvis jeg sier noe, og stiller aldri et motsp.mål tilbake. Er lite nyskjerrig, merker også dette når vi er med familie og venner, vi snakker ofte om hans interesser (jobb i bilbransjen og sport), men han spør aldri andre om hvordan de har det og hva de driver med. Kjenner jeg pfte blir litt flau av de "enkle" uttalelsene hans. Vi har felles intersser i forhold til f.eks sport, han har videregående fagbrev, jeg har høyere utdannelse og jobber med mennesker. Sexlivet er heller ikke noe mer en bare ok, kanskje ikke d en gang. Men det henger jo sammen med muligens manglende følelser, jeg må føle noe for å tenne. Dette gjør jo også at det blir en forholdsvid sjelden affære. Off, hva skal jeg gjøre? Jeg blir kjempelei meg bare jeg tenker på å skille pappaen og barna fra et hverdagslivet som de alle elsker. Men jeg vet ikke om jeg ønsker å ha det slik resten av livet, selv om jeg jo egentlgi har det bra med en snill mann og fantastiske barn. Noen kloke ord? (noen som vil legge ut på skarvle også?)
Gjest Skrevet 5. juli 2009 #2 Skrevet 5. juli 2009 Darling you gotta let me know Should I stay or should I go? If you say that you are mine Ill be here til the end of time So you got to let know Should I stay or should I go? Always tease tease tease Siempre - coqetiando y enganyando Youre happy when Im on my knees Me arrodilla y estas feliz One day is fine, next is black Un dias bien el otro negro So if you want me off your back Al rededar en tu espalda Well come on and let me know Me tienes que desir Should I stay or should I go? Me debo ir o que darme Should I stay or should I go now? Should I stay or should I go now? If I go there will be trouble An if I stay it will be double So come on and let me know This indecisions bugging me Esta undecision me molesta If you dont want me, set me free Si no me quieres, librame Exactly whom Im supposed to be Diga me que tengo ser Dont you know which clothes even fit me? saves que robas me querda? Come on and let me know Me tienes que desir Should I cool it or should I blow? me debo ir o quedarme? Should I stay or should I go now? yo me frio o lo sophlo? If I go there will be trouble Si me voi - va ver peligro And if I stay it will be double Si me quedo es doble So you gotta let me know Me tienes que decir Should I stay or should I go?
Patetica fåkksi Skrevet 5. juli 2009 #3 Skrevet 5. juli 2009 For en RAEVA spansk du fant paa nettet da, fru Homlepong!
Gjest Skrevet 5. juli 2009 #4 Skrevet 5. juli 2009 Bare copy/pasta det første jeg fant jeg;) (Var forøvrig ikke klar over at det var spansk engang:p)
Patetica fåkksi Skrevet 5. juli 2009 #5 Skrevet 5. juli 2009 Det er saa vidt det kan gli inn under kategorien spansk. Men takk for at jeg fikk den fine sangen i hodet. Det er rett för jeg lager hockeysveis paa meg selv her, for aa matche rytmen.
Patetica fåkksi Skrevet 5. juli 2009 #6 Skrevet 5. juli 2009 *knipser mens jeg lener meg rytmisk frem /knips/ og tilbake /knips/, frem /knips/ og tilbake /knips/*
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2009 #7 Skrevet 5. juli 2009 Du har en mann som stiller opp, som du er fornøyd med, og som du er glad i. Hva mer forventer du egentlig? Tror du livet er bare gode og lykkelige dager, hvor en befinner seg uavbrutt på en rosa sky? Sånn som du har det nå blir det i de fleste forhold med tiden. Sexen er ikke like spennende som da en var nye for hverandre. Den eneste måten å tenne på samme vis igjen, er med en ny person, men det vil også bli rutine og bare ok etter en stund. Det er bare småtteri du er misfornøyd med når det gjelder mannen din. Han er en mann mange kunne ønske seg, du kan bare lese her inne hvos mange drittsekker det finnes, som slett ikke stiller opp, men som tenker kun på seg selv. Klart du kan få en ny mann, men det vil være noe med han også. Kanskje han har noe din mann ikke har, men mannen din har garantert noe den nye mannen ikke har, og som du vil savne. Ta vare på det du har i stedet for å ønske deg mer. Det kan hende du får mindre i stedet for mer.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2009 #8 Skrevet 5. juli 2009 Kjære deg, jeg er jo klar over alt dette her. Og det er jo slik jeg tenker med hodet, men ikke klarer å føle. Ser andre par som etter 15 år sitter og deler en flaske vin og har lange samtaler, og da lurer jeg på om det er noe som mangler? Må vel være lov d?
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2009 #9 Skrevet 5. juli 2009 Enig med 22.34 Prøv å ta vare på det du har. En snill mann som stiller opp og som høres ut som en god far for barna deres. En vet hva en har, men ikke hva en får! Fortell mannen din hva du føler, kansje han åpner seg litt mer viss han får et spark bak...
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2009 #10 Skrevet 5. juli 2009 Har du fortalt ham helt direkte, uten subtile hint, at du ønsker en åpen kommunikasjon, og at dere deler tanker og følelser.... at du føler at forholdet og følelsene er i ferd med å dø? Snakk med ham, la ham skjønne alvoret, og gi ham "opplæring" om nødvendig... sats på å jobbe med det du har i stedet for å bryte opp familien for å lete etter noe nytt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå