Gå til innhold

hvordan er dette...

Anbefalte innlegg

Skrevet

med permisjon? i forhold til termin???hva skjer hvis man føder etter termin?får man da mindre tid med barnet? siden permisjonen starter 3 uker før termin? jeg er fullstendig blank på alt dette altså...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, det er riktig det; man får mindre permisjonstid sammen med barnet om det skulle bli født etter termin.

Om det skulle bli født før termin, blir "resten" av de tre ukene før termin borte, slik at man ikke skal få "for mye" permisjonstid sammen med barnet...

Skrevet

Hei snups :) ja hvis du føder 2 uker over termin, så får du 2 uker mindre med barnet. føder du 3 uker før får du jo 3 uker mer med barnet. Men hva som skjer med permisjon hvis du føder enda tidligere det vet jeg ikke. :):) svarte deg på fjes også, hehe.

Skrevet

Trodde ikke de 3 ble borte, men mulig jeg har forstått feil ??

Skrevet

det er altfor mye å sette seg inn i... hehe...jeg gir opp!

Skrevet

Jo, har ei venninne som fødte to dager etter permisjonen hadde begynt. Hun gikk da direkte over på "etter-termin-permisjonen". Veldig teit! Men enda teitere at man får svi for å føde etter termin!!

Skrevet

ja det er teit..er ikk akkurat stor sjanse for å føde akkurat på termin...menmen! er ikke noe å gjøre med desverre :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...