Gå til innhold

Internettdating er jammen ikke lett!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det jeg som er for kravstor?

Som alenemor har jeg alltid unger på slep, og da er det ikke lett å finne noen drømmeprins. Prøver meg derfor litt på nettet. Det er flust av menn, men dem jeg først liker viser seg å være enten skremmende intense, fullstendig uten kommmunikativ kompetanse, stemme frp eller fullstendig uinteresserte i meg.

Men så kom jeg i prat med en søt, hyggelig, veldig normal fyr. Vi sendte meldinger en stund, og alt var helt fint. I allfall til mannen avslører at gjengen hans på fisketur har en tradisjon om at alle må spise en MARK - sånn for fiskelykkens skyld.... (Må nevne at jeg har en sinnsyk insektfobi).

Det var nok til at jeg ønsket ham lykke til videre med å finne kjærligheten med noen andre, - noe han hadde store problemer med å forstå.

Ville du vært sammen med en markspiser? Er det virkelig meg det er noe galt med??

Min forståelse av mannlig psyke synker drastisk for hver dag, kjenner jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper du nevnte at om han har tenkt at noen skal smake på marken hans noensinne bør han legge om kostholdet på fisketur. Er alle kompisene single også?

Skrevet

Jeg vet ingenting om vennene hans. Og han kunne sverget så mye han ville på å bytte fisketurskosthold uten at det hadde gjort noen forskjell for meg. Nå har jeg ikke truffet ham irl, men bare tanken på å kysse ham.... Usj....

Skrevet

Det synes jeg er en bagatell, men det er meg da.

Skrevet

Symp. Mark overgås bare av brunsnegl, så jeg har full forståelse for deg. (Det betyr ikke at jeg ikke flirte litt av historien, forresten... men markspisere er bedre historier enn de er kjærestemateriale.)

Skrevet

Spise mark? Æsj! jeg hadde også fått noia av det. Problemet er ikke nettdatingen egentlig, man kan møte mange rare mennesker i RL også.

Skrevet

Hvis det var det ENESTE som var galt med ham - ja, da synes jeg du hadde dårlig grunn til å dumpe ham... Er helt enig i at det er skikkelig ekkelt å spise mark, men jeg regner med det bare er en morogreie som han og kompisene gjør. Han pleier sikkert ikke spise mark til hverdags...? "Mmmm, skal vi kose oss med noen mark, kjære?" ;)

Jeg hadde ikke syntes det var noe særlig om min forlovede gjorde det på fisketur med sine kompiser. Men jeg hadde bare forlangt at han pusset tennene og skyllet munnen med munnvann før jeg hadde kysset ham, jeg hadde ikke dumpet ham av den grunn...

Skrevet

Jeg hadde hatt verre for å takle at han liker å fiske enn at han spiste mark.

Og forresten, mannen min har drikki myrvann. Er ikke en vane, men har gjort det. Hadde nok heller byttet det mot en mark.

Skrevet

I hvilken sammenheng drakk han myrvann??? Usj!! Men jeg flirer litt her også, av disse mannfolka! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...