Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 5. juli 2009 #1 Skrevet 5. juli 2009 Er så spent på hvordan det går i morgen. hadde exu i april og ble gravid på nytt helt uventet nå i juni. fikk blødninger fredag for en uke siden og fikk konstantert truende abort og full sykemelding. I morgen er det ny UL for å se om det er liv der og at den vokser som den skal. Har masse tull nedi der med delt livmor, pco, deformert livmorhals og mistet jo også eggstokk og eggleder i exuen i april. så det er ingen selvfølge at alt går som det skal... Kryss alt dere har for meg jenter! Stor klem
dølajinta Skrevet 5. juli 2009 #2 Skrevet 5. juli 2009 Hei du! Du gleder/gruer deg vel til i morgen du nå? Jeg skal på tidlig ul neste mandag jeg. Er da 7+0 jeg også. Små spotta i et par dager i uke 4, så jeg gleder/gruer meg. Er så redd for at de skal si at det ikke er noe liv. Dette er vårt første barn som kom til med ivf metoden på St. Olavs, så jeg vil så gjerne at det skal gå bra fordi vi har prøvd så lenge. Har vært på tidlig ul før? Kan du si litt om åssen det foregår. Krysser alt jeg har for deg i morgen. Masse masse masse lykke til. Klem Dølajinta
annikken27 <3 Fødeklar <3 Skrevet 5. juli 2009 #3 Skrevet 5. juli 2009 LYKKE TIL MADDEMOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Krysser alt jeg har for deg:D Stooooooooooooor klem
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2009 Tusen tusen takk! Nå er det bare 50 min igjen til timen......:S Ja jeg både gruer og gleder meg for jeg har jo hatt blødninger.... Men det kjennes da ut som livmora er litt tung også lksom og det tar jeg som et tegn på at ting vokser... uff,blir jo helt tussete av å ikke vite.... Til dølajenta; først og fremst; GRATULERER!!! St. Olavs er et flott sykehus og de er veldig flinke der så du er nok i de beste hender. var selv der da vi skulle få til førstemann (klarte det med pergo vi da). Tidlig UL foregår i gyn-stolen og med innvendig UL. Det gjør ikke vondt i det hele tatt og gyn vil se etter fosteranlegget, se etter hjerteslag og måle str for å sjekke om dine uker stemmer. Men det etterlengtede hjerteslaget betyr så uendelig mye å få se i dag og hvis jeg bare får se det, skal jeg senke skuldrene en del. men klarer vel ikke å slappe helt av før vi er over 12 uker og har sjekket på nytt igjen da at alt er i orden.... Tenke at hvis alt er i orden i dag skal vi bestille en liten t-skjorte til junior hvor det står: " jeg skal bli storebror". Mine foreldre kommer til oss på ferie om 2 uker og da er jeg i tilfelle 9 uker. Da tenkte vi å samle hele familen til middag og så se hvor lang tid det tar før de oppdager hva som står på skjorta hans:) Burde vel ventet til jeg var 12 uker, men har jo så lyst å fortelle det direkte til deg og ikke over tlf, samt at det er jo gøy at de får vite det samtidig på begge sider av familien:) Nei, jeg får vel legge drømmene litt til side akkurat nå og gjøre meg klar til ul. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå