LilleTrille med en tulle Skrevet 5. juli 2009 #1 Skrevet 5. juli 2009 Hva er erfaringene deres med å føde på SØF? En mnd til termin og gleder meg masse:) Men er selvsagt litt nysgjerrig på hvordan jordmor/mødre, leger og sykepleiere jeg får da. Også lurer jeg på hvordan det er med fars overnatting, bad/dusj på rommene og lufteanlegget der? Og selvsagt maten? Jeg har vært på en del kontroller og foreløpig er jeg veldig fornøyd med de. Men ønsker likevel erfaringer fra dere som allerede har født der... Kom på idag at det kan bli litt varmt på føde hvis temp. holder seg jevn hele sommeren=/ Skal forresten føde på normalenheten B2, hvis alt går etter planen:) Takk for at dere tar dere tid til å svare=)
Kleint Skrevet 5. juli 2009 #2 Skrevet 5. juli 2009 Hei lille trille. Jeg skal også føde der. Går med tvillinger og har vært endel der til kontroll, men det er nede på poliklinikken. Har også vært innlagt for et par uker siden pga kort livmorhals. Jeg er fornøyd med de legene, jordmødrene & gynekologene jeg har truffet på, men jeg tilhører B3. Etter hva jeg har hørt, overnatter far gratis frem til fødsel, og etter det betaler han 150 kr døgnet. Men dette skal jeg ikke si med 100% sikkerhet, men det er hva jeg har hørt. Der hvor jeg lå var det dusj+wc utenfor rommet, slik at to og to rom delte dette. Jeg hadde ikke noe å klage på når det gjaldt maten. Synes rommene kunne være en smule varme! Går du også til kontroll nede på poliklinikken?
LilleTrille med en tulle Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2009 Jepp har vært på kontroll nede på Poliklinkken og 2 ganger opp på B3. Men skal sannsynligvis ikke føde der da... Har møtte samme lege på Poliklinikken og B3, så tenkte kanskje de jobbet litt rundt? Mulig jeg tar feil.... Når har du termin da? Jeg har termin 30 juli, men tror hun kommer før=P Spennende med tvillinger da!