*Rutletutt* Skrevet 5. juli 2009 #1 Skrevet 5. juli 2009 Hadde et innlegg om bøker her en dag...så nå lurer jeg på om dere har filmer dere liker å se om og om igjen? Jeg ser nesten alle filmer mer enn en gang;o) Sånn sett er ikke den enorme DVD-samlingen vår bortkastet;o) favorittene er vel Dirty Dancing, Hvordan bli dumpet på 10 dager, 13 snart 30, Frihetens regn, Match Point, The devil wears Prada, My best friends wedding og Tatt av vinden;o)
Gjest Skrevet 5. juli 2009 #2 Skrevet 5. juli 2009 Sex and the city,the movie! ÅÅÅÅ;jeg ELSKER DEN!! har sett den iallefall 10 ganger hehe
It's all about me Skrevet 5. juli 2009 #3 Skrevet 5. juli 2009 My best friends wedding Grease Brokeback Mountain og The good girl er filmer jeg kan se igjen og igjen.
cherry coke Skrevet 5. juli 2009 #4 Skrevet 5. juli 2009 Fargo Pulp fiction The rock 8av alle filmer) tatt av vinden Pans labyrinth (verdens beste) nightmare before christmas Dirty dancing of course;-) The rocky horror picture show Mange andre også...
Gjest Skrevet 5. juli 2009 #5 Skrevet 5. juli 2009 He he, nei ikke nå lenger (ser nesten aldri filmer egentlig), men husker jeg kunne hele teksten på Dirty Dancing på ungdomsskolen ;-)
mamarama og lille banan Skrevet 5. juli 2009 #6 Skrevet 5. juli 2009 Frihetens Regn kan jeg se om og om igjen
*Rutletutt* Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 5. juli 2009 Hvordan kunne jeg glemme Sexand the City!? har sett den sikkert ti ganger, he he:o)
elskerpusenmin og lillegutt Skrevet 5. juli 2009 #9 Skrevet 5. juli 2009 Det er ikke film, men serie som jeg stadig ser noen episoder av...Seks fot under...kommer ikke over den *snufs*
*Rutletutt* Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #10 Skrevet 5. juli 2009 Ja, the good girl er en kjempebra film også - har sett den noen ganger, men hadde nok sett den flere ganger om jeg hadde den selv og ikke måtte låne den av venninnen min hver gang;o)
melkekua™ Skrevet 5. juli 2009 #11 Skrevet 5. juli 2009 Broene i Madison County 30 first dates Indiana Jones filmene Harry Potter filmene Og mange mange flere....
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 5. juli 2009 #12 Skrevet 5. juli 2009 Istid:-)Alle 3 er bra,men eneren kan jeg se maaange ganger,ler og griner hver gang;o)
Gjest Skrevet 5. juli 2009 #13 Skrevet 5. juli 2009 Dirty Dancing her også ja *sukk* Ellers så har vi sett Ringenes Herre (utvidet versjon) og Harry Potter filmene en del ganger. Kan godt se andre filmer på nytt også, men da er det mer tilfeldig at de går på tv og jeg ikke har noe annet å gjøre på der og da.
It's all about me Skrevet 5. juli 2009 #14 Skrevet 5. juli 2009 Jake Gyllenhaal spiller fantastisk bra i den. Kom tilfeldigvis over den da jeg hadde Jake Gyllenhaal-dilla og lastet ned alle filmene hans fra nett. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sett den siden, selv om jeg bare har den på pc.
petite fleur Skrevet 5. juli 2009 #15 Skrevet 5. juli 2009 Jeg ser "Ringenes herre" om og om igjen....driver faktisk og ser den nå. Det femte element The big Lebowsky Monsterbedriften De utrolige Nemo Sci-fi og tegnefilmer står høyt i kurs her :-)
Silker Skrevet 5. juli 2009 #17 Skrevet 5. juli 2009 Pretty woman!! Seax and the city Den lille havfruen Mamma mia the wedding singer
ifie Skrevet 5. juli 2009 #18 Skrevet 5. juli 2009 Jeg ser også Ringenes Herre og Harry Potter mange ganger. The Rock ser jeg gjerne om igjen og om igjen, og egentlig ganske mange andre også! Kommer selvsakt ikke på flere nå, også jeg er inne i en filmtørke for tiden så jeg er ikke i det moduset Den grønne mil har jeg også sett flere ganger, forresten.
Gemini7 Skrevet 5. juli 2009 #20 Skrevet 5. juli 2009 Frihetens regn og (What's eating) Gilbert Grape (m Johnny Depp- morsom, litt vemodig og søt film). Og så har jeg jo sett Stekte, grønne tomater, Gudfaren, Good morning Vietnam og Misery noen ganger også.
Candy girrrl Skrevet 5. juli 2009 #21 Skrevet 5. juli 2009 "Når du mint venter det" med Jack Nicholson og....ingen over og ingen under... "Stolthet og fordommer" BBC.
Blue Lady Skrevet 5. juli 2009 #22 Skrevet 5. juli 2009 Dirty Dancing, Prett woman, Oceans-filmene, the italian job, enkelte James Bond filmer og sikkert flere
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 5. juli 2009 #23 Skrevet 5. juli 2009 GREASE - min ultimate yndlingsfilm siden jeg var ei lita jente. Dirty Dancing har jeg sett 100 vis av ganger My best friends wedding er en klassiker Ellers er jeg ikke så stor på å se film lengere. Laaaaaangt mellom hver gang.
Mrs. X Skrevet 5. juli 2009 #24 Skrevet 5. juli 2009 Jeg ser veldig sjelden filmer om igjen men det har skjedd med disse filmene som jeg syns er veldig bra: Dead man walking The cider house rules Crash Million dollar baby Tre andre filmer jeg er ganske mettet på etter å ha sett de mange ganger i sin tid: Titanic, Dirty dancing og Forrest Gump.
Gjest 5 andre Skrevet 5. juli 2009 #25 Skrevet 5. juli 2009 Har mange filmer som er sett om og om igjen: Dirty Dancing Ghost Pretty Woman Good Will Hunting Sleepers The Usual Suspects K-Pax Pulp Fiction Face/Off The Rock Gone in 60 Seconds Forrest Gump Trainspotting Steel Magnolias Terms of Endearment Die Hard 1,2 og 3 Pay it Forward og en hel haug til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå