Gå til innhold

elektrisk støt

Anbefalte innlegg

Skrevet

sønnen min har begynt og hoppe ut av senga, og i kveld hoppet han ut av senga igjen. jeg hørte at han sa au og begynte og grine. jeg gikk inn og så at han satt med ett skruhjern og han pekte på stikkontakten.

han har har nok klart og lure med seg ett skruhjern inn på romme tidligere i dag tenker jeg og satt og trykket denne inn i kontakten nå tenker jeg.

tok han med inn i stua og trøstet han, nå ser han helt fin ut. og er like aktiv og pratsom som han pleier.

noen som har opplevd noe lignene? det høres ut som om at det har gått greit, gjør det ikke det? eller kan det komme skader på hjerte eller noe senere? noen som har efaring eller har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikker på at ikke kontakten har intergret barnesikring? Det er pålagt nå. Da ser du et hvitt plastdeksel på innsiden av hullet. Se etter så trenger du kanskje ikke tenke på det

Skrevet

nei det er ikke det :-(

jeg har just kjøpt meg en ny leilighet av ett eldre par som bodde her. jeg skal ha en elektriker inn her og gå gjennom alt. skal begynne og pusse opp om 2 uker til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...