Belle76 Skrevet 5. juli 2009 #1 Skrevet 5. juli 2009 Hei, er det flere med flaskebarn her som kan si meg hvor mye morsmelkerstatning dere gir til hvert måltid. Min sønn virker konstant sulten. Jeg gir han 100 ml til hvert måltid. Er det lite? Noen som kan guide meg i riktig retning?
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 5. juli 2009 #2 Skrevet 5. juli 2009 Mener det står sånn ca mengde på pakken på mme.
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 5. juli 2009 #3 Skrevet 5. juli 2009 det står jo på baksiden av MME boksen hvor mye de ca skal ha. er det vi gikk etter med lillebror,og hold for han =)
3småtroll♥ Skrevet 5. juli 2009 #4 Skrevet 5. juli 2009 De små skal ha 10-15% av sin vekt i løpet av et døgn. Så hvis du regner ut hvor mye det er feks 15% av 4,5kg... så deler du det på ca antall måltider dere er oppe i i løpet av et døgn. Da ser du hvor mye ca DIN baby skal ha;)
Collette Skrevet 5. juli 2009 #5 Skrevet 5. juli 2009 Selv om babyen din får flaske, så skal han likevel få drikke til han blir mett. Fyll opp flasken med 200 ml og se hvor mye han drikker. Da får du et cirkamål. Jeg fylte alltid opp litt ekstra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå