Gå til innhold

hjelpe meg ...har jeg nettopp mistet ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

isted begynte jeg å blø kraftig, nesten ingen smerter men mye blod med klumper i ! jeg er litt redd , ringte legevakten de sa jeg måtte vente til mandag ...jeg er 9 uker på vei..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke godt å si, men heller ikke noe å gjøre noe med. De fleste mister en gang i livet...

Skrevet

vente til mandag? det hadde jeg ikke funnet meg i.

jeg hadde dratt dit med en gang jeg. kan jo hende de klarer å hindre i at det blir en SA. kan hende det bare er truende nå..

men ettersom du forklarer, så er jeg nok redd for at det allerede er for sent.. :(

men min erfaring med legevakter er helt forjævlig... *argh*

Skrevet

Hva skal de liksom gjøre med en "truende" SA i uke 9?

Det er trolig ikke forenelig med liv og du skal være glad du slipper....

Skrevet

Dersom det er truende abort, finnes ikke noe sykehuset kan gjøre fra eller til. Det er tøft å gå og vente og ikke vite, men er det ikke slik at det "kan være for sent å gjøre noe med" på mandag. Enten går det bra, eller så mister du, men ingen kan gjøre noe fra eller til.

Skrevet

Måtte selv vente i 2 dager før jeg fikk ul etter min blødning, de hadde ikke tid til meg sa de...Var de 2 lengste dagene i mitt liv..

Jeg fikk først noen veldig smertefulle kramper etterfulgt med bløding med en god del friskt blod.

Hadde 2 i magen, den ene døde desverre, men ble ikke utstøtt fra kroppen.Noe som også har reddet den andre..Håper den som er igjen klarer seg selv om det er risiko fpr at det går galt.

Skrevet

Hei, kjære deg! Jeg vet hvordan du har det, jeg har nettopp mistet, og det er veldig trist og vondt!!

Dersom legevakten har ul-apparat, kan du jo prøve å få en undersøkelse der?

Klumper trenger ikke være en abort, kan være levret blod.

Håper inderlig det har gått bra med din lille spire, men hvis ikke kan du i alle fall trøste deg med at du ikke er alene, og at du høyst sannsynlig blir gravid igjen.

Lykke til!

Lykke til!!

Skrevet

Heh, ble litt voldsomt med lykke til to ganger... glemte helt at jeg hadde skrevet det første gangne..ehm..

Skrevet

jeg sier også lykke til! Har selv mistet, men også hørt om mange som blør mye i svangerskapet og at det alikevel går bra. Så eneste mulighet til å finne det ut er nok med UL.

Det er forferdelig å gå og vente - og utrolig enkelt for noen å si at er det en abort så er det en abort, og så bør man nesten være glad for det... De menneskene tror jeg ikke har gått gjennom det samme!

Håper alt går bra for deg og du får en sjekk i morgen.

Skrevet

Jeg trodde SA var forbundet med mye smerter? Jeg har ikke opplevd det selv, men blødde en del ganger i mitt svangerskap. Fikk da alltid spm. om jeg hadde vondt.

Jeg skjønner redselen din. Blødde mange ganger selv som sagt, så var ofte inne hos legen. Første gang jeg blødde, ca. uke 5-6 fikk jeg gu. Med beskjed om at alt var lukket og fint. Men jeg ble sykemeldt, med beskjed om å ta det helt med ro. Ligge på sofan.

Så jeg ville prøvd å slappe av, ligge på sofan og ta kontakt med legen i morgen!

Lykke til :o)

Skrevet

tusen hjertelig takk for svar og trøstende ord. jeg har ikke hatt noe smerter men litt trykk i magen men dessverre masse store klumper så jeg tror jeg har mistet... føler meg tom innvendig... jeg vet legene ikke kunne gjort noe men føler likevel noen kunne undersøkt meg , jeg har blødd litt uten smerter i hele uken men har hele tiden fått svar at det var helt normalt. kanskje det har vert en truende abort så mistet jeg idag .. var veldig trist.

er det noen som vet hva som skjer på kontrollen i morgen ? tar jeg en blodprøve så må jeg vel tilbake om 2 uker for å sjekke at alt er kommet ut ?

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...