Gå til innhold

Hvor blir det av magen? Har du?


Lola2016

Anbefalte innlegg

Jeg er 17 uker på vei.. Men magen er ikke spesielt synelig enda.

Vært på ultralyd i uke 14 og alt var normalt!

Jeg er tynn av natur og høy, og skulle nesten tro mage syntes raskere på tynne jenter? Møtte en jente som måpte! Hæ, er du gravid over 4 mnd.

 

Hun var selv gravid, 4 uker før meg og stor som en Bjørn:)

 

merker selv at magen blir større om kvelden, etter 6 måltider!

På morningen ser jeg så godt som "normal" ut!

 

Når kom magen på dere slik at andre begynte å lure..!?

Tror jeg kunne gått 6 mnd med hemmelig baby på vei.

Kanskje den ligger langt inni ? C",)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei =)

jeg er andregangs fødende og har termin 11.des. så er ca 18 uker på vei. magen min vises veldig godt, men har også lagt på meg litt mer denne gangen. er normalt høy(1,70) og normal vekt men tror d er vanlig at magen vises litt mere andre gangen =) kjenner du liv? her er d bare bobler ennå, lengter etter å kjenne konkrete spark =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke kjent noe enda. Dette er min første og da kommer kanskje mage og kjenne bevegelser senere ?

Jeg er 178cm.. Og ikke mye å gå på når det gjelder ekstras på kroppen. Men slik har jeg vært hele livet. Ville nesten tro jeg endelig kunne ese ut når jeg ble gravid.. Men neida, den forbrenner

mer enn mye:)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 2. gangs og 17 uker på vei uten noen spesiell mage... Har lagt på meg 3 kg tror jeg og magen begynner vel så vidt å synes nå, så jeg tror nok dette bare er individuelt. Er ca 170cm høy og ganske normalvektig. Siden du er såpass høy har jo babyen litt mer å gå på før den må vokse "utover";)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2. gangs her også, 17 uker på vei og mage som en ballong. Nesten flaut å se ut som man er gravid i 6 mnd når det bare er fjerde.

Er slank og normalt bygd. Mange tipper på tvillinger men jeg husker magen ble fort stor forrige gang også. Har lagt på meg 3 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4.gangs og 19+1 uker på vei. Har nok mage gitt, den er blitt såpass at folk stirrer mer enn en gang. Nå har det seg også sånn da, at jeg er ikke akkurat av den radmagre typen ;o) Fikk mage ganske raskt med de to første, med tredje var jeg ca 6mnd før folk spurte og jeg syns den bula ut selv =)

Har ikke lagt på meg noe enda, og det er jeg sjeleglad for siden jeg har en del ekstra både her og der =) MEEEEN det kommer vel kastet på meg snart vel =(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 2. gangs nå, og magen min poppet ut da for en ukes tid siden, er litt over 17 nå..

 

Men med førstemann så gikk det 22 uker før noen begynte å lure litt på om jeg kunne være gravid, men flere på jobben min trodde jeg hadde spist litt vel mye.. hehe :)

 

Men fra uke 25 så sa det pang og plutselig var den kjempe stor ! Jeg er også ganske tynn. Men babyen er jo ikke så stor enda så er jo ikke så rart. Livmoren bruker ganske lang tid på å strekke seg i begynnelsen når man er 1 gangs ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 15 uker på vei, men ingen mage. Det eneste folk "stusser" på er at puppene mine har blitt en del større :P

Du kunne sikkert ha gått seks måneder og skjule at du er gravid. Hehe.. Da mamma gikk med meg så kunne det ikke vises på henne før i 7'nde månede ;) Jeg lå veldig langt inni maven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...