Gå til innhold

Når begynne med pute? (u/t)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haster absolutt ikke, hodet ligger bedre uten pute om madrassen er god. Og ingen her i huset bruker pute, selv om alle senger nå for syns skyld blr reidd opp med ei tynn pute. Den kan jo være god å ha om morgenen, om sollyset blir for sterkt i øynene. Men om natta ligger den stort sett på golvet! Og for "syns skyld" trenger ingen barn pute!

Skrevet

For et merkelig svar..

Skrevet

Med eldste begynte vi ved 10mnds alder. Han sov velidg mye bedre fra første natt med pute. Yngste fikk derfor tynn pute fra fødsel av.

Skrevet

Javel, 1905, er det merkelig ikke å bruke hodepute? Og, i tilfelle, HVA er merkelig med det? Eller mener du at hodepute er noe man SKAL bruke, og i tilfelle er mitt spørsmål: Hvorfor skal den brukes, og hva hvilken skade gjør man om man lar være?

Men kanskje, 1905, du ikke var i stand til å lese svaret? Da forventer jeg heller ikke svar på dette innlegget!

Skrevet

Ta pilla di nå, mor.

Jeg skrev merkelig svar, ikke merkelig å ikke bruke pute. Hi lurte på når man begynner med pute, ikke hvilke putevaner du og famen (ikke) har..

Skrevet

Noen begynner jo med pute etter 4-6 mnd..kan få tak i pute med hull i så ikke ungen blir flat i bakhode..

Og til hu andre her oppe..Nesten alle bruker puter, og det er for at da støtter du opp hode og ryggraden ligger rett hele natta, slik at ikke du strekker noe og får vondt i nakken dagen etter..

Men det er sikkert en vanesak.. Super viktig for meg med en ordentlig pute

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...