Gå til innhold

Noen skulle ikke hatt barn!!!! FAEN SÅ SINT JEG ER!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Idioter som holder på slik!

Men hasjisene her inne som synes det er greit å ruse seg når ungene har lagt seg, hever vel neppe et øyenbryn av dette.

Måtte de bli fratatt ungene hele gjengen!

Skrevet

Ja, sånne folk får beholde omsorgen for barna sine, men FAEN så vanskelig det er for normale voksne oppegående folk å få lov til å adoptere...

Skrevet

Jeg blir så lei meg av å lese slike saker:( Hvorfor i alle dager kan ikke de som sliter med narkotika eller gi fra seg barna sine til de er friske?! Og hvordan kan folk sitte å mene at hasj og annen "lett narkotika" er OK når man har barn! Det er jo skremmende mange innlegg her inne som tilsier at det er urovekkende normalt å sitte å røyke hasj etter at man har fått barn.

Kan ikke folk bare lære? VÆR KUL; SI NEI TIL NARKOTIKA! Det var leksa vi fikk på skolen og på ungdomsklubbene når jeg var ung, men det har visst gått en del hus forbi. Narkotika er ulovelig, farlig og IDIOTISK! Kun tapere kan påstå at det er OK å drive med det.

Skrevet

Stakkars lille barn sier jeg bare....nei,noen skulle virkelig ikke hatt barn,det er sikkert og visst!!

Men må også si at det er forskjell på å ta seg en joint i ny og ne,og å ta feks GHB,som det var snakk om her,eller andre sterke stoffer.Det kan virkelig ikke sammenlignes!

Og nei,jeg sier ikke at det er greit å røyke hasj når man har barn!Jeg personlig ville aldri gjort det!

Skrevet

ja det er helt sykt! det var iallefall bra at de voksne som jenta snakket med tok henne på alvor og kontaktet politiet!

jeg har hørt en praksisfortelling fra en skole der en gutt på 7år kom på skolen og fortalte at mamma hadde sovet seg ihjel på sofaen. han hadde også ringt 113 og fortalt det. men verken læreren eller 113 forsto hva som hadde skjedd og fortalte gutten at han måtte slutte å tulle! etterhvert som dagene gikk hadde ikke gutten med seg mat på skolen, hadde de samme klærne og var veldig sulten. da læreren dro hjem til gutten for å se hva som foregikk lå mora på sofaen død med en sprøyte i halsen.... stakkars gutt som opplevde dette og ikke ble trodd! det må sette store spor i et barnesinn....

dette skjedde forresten for over 20 år siden, men likevel....

jeg har narkomane foreldre selv, og har opplevd lignende situasjoner selv, da mamma har tatt 8 overdoser, og jeg har vært vitne til et par av de.Pappa døde av overdose da jeg var 3, men da var jeg ikke tilstede. Jeg forsto ikke alvoret i situasjonen da, men sliter mere med det nå som jeg har blitt voksen og har fått barn selv... tenker ofte på hvordan jeg hadde det når jeg var på samme alder som sønnen min, og er veldig opptatt av at han skal ha det så bra som mulig, merker at jeg realiserer meg selv litt gjennom han, ved å ta han med på alt som jeg ikke fikk når jeg var liten men ønsket sterkt, så han er nok litt bortskjemt....hehe

Gjest Tale30
Skrevet

Ja, det skal være vanskelig å adoptere, husker jeg så en dokumentar om en som hadde fått avslag fordi hun hadde leddgikt. Og for ikke å snakke om de homofile - de er uskikket til å være foreldre de..

Skrevet

"Hvorfor i alle dager kan ikke de som sliter med narkotika eller gi fra seg barna sine til de er friske?! " Eh, de sliter jo med sine egne probelmer, og ser ikke behovene til barna. Her er det jo hjelpeapparatet (da særlig barnevernet) som skal hjelpe barna.

Skrevet

hasjisene?

røyker ikke selv, men skal godt gjøres å røyke en overdose av hasj da...

Skrevet

Men det er jo mange som gir barna sine fra seg frivillig. Langt flere enn dem som får barna hentet ved tvang.

Skrevet

Det begynner ofte med hasj.

Skrevet

Og så nekter hun straffeskyld!?

Jeg blir ufattelig trist inni meg av å lese sånt. Ser for meg den lille jenta på bare 4 år som ikke greier "å vekke mamma".

• 2 uker senere...
Skrevet

Det begynner ofte med hasj? Ja kanskje når du er 13 år, men er det folk på 30 som røyker, så tror jeg neppe det er slik at "det begynner ofte med hasj"?

Uansett, er helt forkastelig å ruse seg når man er foreldre og har ungene hjemme.. Hasj virker mye lengre i kroppen enn alkohol, og sløver deg generelt...

Og uansett, hasj er ikke helt ufarlig.. Er kjipt å få "hallisser" når ungene dine ligger å sover..

Skrevet

Hva skal den dyttes for? Er det egentlig mere å si her? Tragisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...