Gå til innhold

Verdens feigeste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ville du tenkt dersom mannen din sa til deg at han sliter i forholdet deres, og at grunnen til at han blir i forholdet er pga at det er den eneste muligheten til å se barna hver dag. Og da du ber han om å bestemme seg for hva han vil, så sier han at han kommer aldri til å forlate deg, fordi da får han bare sett barna annenhver uke. Så hvis vi skal gå fra hverandre så får jeg ta ansvaret for det lissom. Jeg synes jo at han er den feigeste i verden, og at han ikke står for det livet han lever når han tar et sånt valg. Han sier bare at han velger barna foran kona. Men kona er jo tilstede i familien hun også. Jeg mener at det ikke er til barnas beste å være sammen når den ene av foreldrene egentlig vil ut av forholdet. Han har sagt mange ganger at hadde det ikke vært for at vi har barn så hadde ikke vi vært sammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør ham den tjenesten at du skiller deg fra ham. Hvorfor ønske å ville forbli et forhold til en feig mann som ikke elsker deg? Jeg ville ikke holdt ut et kjærlighetsløst ekteskap. Han har gjerne noen på si, siden han kan bli i forholdet for ungenes del?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...