Gå til innhold

Hvor tidlig kan man se hjertet slå?


gravid_1983

Anbefalte innlegg

Jeg har mistet en gang før,og er veldig spent denne gangen her! Har time hos legen neste mandag,og da er jeg 6+1 etter utregningen på terminkalkultor. Er dette for tidlig til at man kan se om det er liv? Jeg lurer egentlig på om jeg kan være kommet litt lenger,for jeg testa klart og tydlig positivt den 27 juni. Noen som har erfaringer med dette? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg testet også positivt veldig tydelig 27 juni (lørdag sant?) - og er 4+6 i dag - altså akkurat 6 neste mandag. Du har termin 9. mars da? Jeg har regnet min ut til 10 :-) har ikke tenkt å gå til lege før etter ferien, når jeg nærmer meg 12 uker, men dette er nummer tre da, så jeg har litt mer roen denne gangen enn med de to første :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var til tidlig ultralyd i uke 7 (+1 tror jeg) forrige gang og da så vi hjertet slå klart og tydelig. Hjertet skal vel begynne å slå i løpet av uke 5-6 hvis jeg ikke tar helt feil?

Jeg skjønner at du er engstelig og vil ønske deg lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige lørdag ja,stemmer. Jeg syntes det var tidlig,men da var det kanskje ikke det da :) Terminen er 9 mars ja. Lurer kanskje på om det er litt tidlig å dra til legen allerde neste mandag. Kanskje utsette det noen uker for å være sikker på at fosteret er stort nok til at man kan se noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok,da spørs det om jeg skal vente en uke eller to for å være sikker. Skal bli godt å få sjekket så alt er i orden :) Tusen takk,det samme til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ikke gått over tiden da, jeg skulle i utdrikningslag og visste at vi hadde vært litt uforsiktig i måneden som hadde vært og tenkte at det er så dumt hvis jeg går i utdrikningslag og fester og finner ut fire dager etterpå at jeg er gravid... tenkte det var like greit å ta en test og sjekke, og hvis den ikke viste at jeg var gravid da, så kunne jeg være med og feste i utdrikningslaget - men siden den var positiv endte jeg opp som sjåfør... jaja. jeg hadde det like gøy uansett - det satt ikke noen brems på aktivitetene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde heller ikke gått over tiden,var flere dager før den faktisk. Men var så spent vettu,klarte ikke å la være ;)

Greit å ta en test når man har sine mistanker. Kan tenke meg at samvittigheten bli litt svart hvis man har vært stupfull,og noen dager etterpå finner ut at man er gravid.

Jaja,man kan ha det gøy uten alkohol også :D Og det må vi nok bare bli vant til nå fremover ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...