Gå til innhold

Irritert på åuparen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg er irritert. Vi har åupar i huset, og det virker som hun prøver seg på mannen min.

Stadig kommer hun på kjøkkenet i bare håndduken etter dysjen på morran, enda hun skal vekke ungene og få i dem mat, så sitter hun på kjøkkenbordet og dingler med beina.

Hva skal jeg gjøre med dette? Jeg har selv begynt å gå rundt i bare stringtrusa, med puppene i det fri, men det virker som hun tror hun kan ta seg enda større friheter når jeg gjør det. Da hender det hun "mister" håndduken også

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvem er finest av deg og åuparen da :P

Skrevet

Jeg er sikkert finest, men hun er yngre, og har ikke strekkmerker:(

Skrevet

Mannen din knuller sikkert henne når du er på butikken!

Forresten, det heter AUPAIR!

Skrevet

Nei, jeg er da ikke dum. Jeg ser til at de aldri er alene sammen. Men jeg irriterer meg likevel fordi hun prøver seg.

Skrevet

Kan du ikke bare ta deg av ungene dine sjøl da?

Skrevet

Du stoler tydeligvis ikke på mannen din, siden du føler behov for å sørge for at de aldri er alene sammen.

Da er det ikke aupairen som er ditt største problem, HI.

Du må være en utrolig usikker og sjalu person!

Skrevet

jeg hadde gitt henne klar beskjed om hva som var greit og ikke greit.

samme om hun er pen eller ikke bør hun oppføre seg som en ansatt i huset.

Skrevet

man trenger vel ikke være utrolig sjalu fordi man reagerer på at noen legger seg etter mannen ens, hadde hun vært sååååååå sjalu og usikker hadde hun vel aldri tatt en ung aupair i hus.

Skrevet

Nei, det synes jeg blir for slitsomt nå når jeg er vant til at andre tar seg av det meste. Jeg bare koser meg med ungene, og det er nok når vi har økonomi til å ha åupar

Skrevet

Når hun sørger for at mannen og aupairen aldri er alene, så er hun usikker og sjalu! Hvis hun hadde følt seg trygg på og stolt på mannen sin, hadde hun ikke følt seg truet av noen!

Helt i orden at man ikke liker at noen legger seg etter mannen, men da gir man beskjed om det. Man går ikke til lengder for å forhindre at de er på tomannshånd av den grunn...

Skrevet

Sover du med et halvt øye åpent om natta også da, eller?

Han knuller henne sikkert når du sover!

Skrevet

Du er arbeidsgiveren hennes så du bør kanskje gi henne beskjed om hva som er upassende eller ikke, hører hun ikke etter er det rett ut. Du betaler for å ha henne der, da kan en vel kreve litt anstendighet.

Lykke til:)

Skrevet

Ok. Tror du sitter å kjeder deg litt foran pc'n, detta innlegget er bare tull. En som har aupair ansatt kan faktisk stave det ordet, noe du tydligvis er for dum og lat til å ta deg bryet med.

Skrevet

Nei, det gjør han ikke. Jeg merker da hvis han står opp, og han gjør ikke det. Jeg sover lett ja, men ikke med et øye åpent.

Men det var ikke det som var problemet. Det er hva hun gjør, og hva det kan utvikle seg til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...