Gå til innhold

Hva er deres planer for sommeren mens ungene er hos bf??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nylig separert oss vi da, så hadde jo planlagt ferien i lag, men nå ser det ut til at han skal ha ungene 2 uker, og de to ukene har jeg også ferie. Så da blir det bare meg. Kan bli litt godt også kjenner jeg, men har liksom ikke lagt noen planer, og alle venninnne mine har enten vært på ferie, og jobber i den perioden, eller de er blakke eller skal til syden men kjæresten...

Jeg har sykt lyst ut å reise, men alene?

Er ikke helt sikker på om jeg tør alene. Flere som har det på samme måten? Kanskje noen andre her inne som har lyst på ferie, men ikke alene? Ta kontakt hvis det er flere i min båt, så kunne vi funnet på noe sammen! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke lagt så mye planer, men det er fordi jeg er student og ikke har så veldig mye penger i sommer månedene. Blir vel noen dager hjemme og så være litt i Oslo hos mamma.. Har venner og sånn der..

Skrevet

En uke alene på en sydhavsstrand er helt sikkert bare kos:) Ha med bøker og masse musikk, så kommer du nok til å storkose deg. Vil du bli kjent med andre, så greier du det nok. Vil du være alene så kan du nok det også.

Jeg skal på nudisttur med kjæresten når vi er alene. Har med telt og proviant til en øde øy uti havgapet, og siden vi tror vi blir heldige med været så skal vi være uten klær hele tiden;) Tror vi da.

Skrevet

jobber mest mulig !! innarbeider masse flexitid så jeg kan gå litt før når vinter tid starter opp på jobb ( 1545 og bhg stenger 16....20 min unna )og jeg skal rekke bhg....

Skrevet

Langhelg i Budapest med 2 venninner,gleder meg masse! Har ingen bf som stiller opp her da,men ei super-snill mormor + barnets tante:)

Skrevet

Ingen planer hær, ser ikke ut til at barnefar tenker å ha barnet på feriesamvær så :/ Skulle egntlig til Irland men...(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...