Gå til innhold

Svaaaaak skygge på Clearbluetesten...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd dette? Er på rugedag 10 og ser er blass sgyggekopi av teststreken lenger til høyre...

Har lest noe om skyggesvar...

Erfaringer?

Håper for 7. gang...

Videoannonse
Annonse
Gjest lille fiol
Skrevet

Hei, jeg tror det er en fiiin test, jeg har aldri hatt sterke streker selv om jeg er gravid. Sniker meg til å gratulere deg, lykke til!

Skrevet

njaaa...vet ike jeg..er så delte meninger om den der skygge streken...jeg testet tidlig på morgenen rd 10 og fik også en skygge som var såpass synlig at en venninne av meg så den på mms!

men den som fikk mensen fire timer etter på det var meg:((((

men det kan like godt gå andre vei for deg;) så lenge den forbanna tanten holder seg langt unna så er det håp:)))håper for deg!!!!!!!!!!!

Skrevet

krysser fingrene for deg...jeg fikk svak positiv test forrgie negative runde, på rugedag 9 eller 10 , og etterhvert så ble den sterkere og sterkere (etter 30 min eller noe) men dagen etterpå var den dessverre blendahvit!!!

Meeen jeg ble jo gravid på siste forsøket vårt, og da testet jeg svakt positivt fra rugedag 9, og den ble bare sterkere og sterkere for hver dag som gikk, så ta en test igjen i dag- er den sterkere?

Krysser fingrene for deg :o)

Skrevet

Kjære Nurket1...ikke lett dette med den tidlige testinga..den lurer oss alle ofte, så j har sluttet m det. Vi går jo på hormoner...kan lure en test vettu..

Vent på tanta...og kommer a ikke tar man jo en HCG-sjekk ;-) Og håper at alt går bra i 9 mnd. For heller ikke DET er jo en selvfølge.

Krysser Absolutt ALT jeg har for deg!!!!!!!!!

Klem

Skrevet

Det kan være begge deler...dessverre..

Jeg hadde en svak,svak pluss RD 13. Fikk ikke sovet hele natten...Drømte at den har blitt tydeligere hele natten...RD 14 var det bare minus og tanta kom dagen senere...

Men, ingen grunn til å gi opp...Tror det har gått motsatte veien for de fleste...Lykke til!!!!!!!!!!!!

Skrevet

testet du på nytt? hvordan gikk det?

Skrevet

Tror jeg blir sprø!!!

Testet igjen...igjen svak blå strek...litt sterkere enn sist? Men en slags strek er det jo...og et kryss blir det...det er ikke bare en skygge men tydelig lyseblått...men svakt...

Samtidig spotter jeg litt...men veldig rar greie det og...på Aleris sa de at man kunne være gravid selv med blødning...

Hva gjør jeg nå da? Hausken stengt...ny test i morgen igjen? Fastlege?

Uhhhhh...skrekk og gru....

Nurkemammaen...

Skrevet

Det beste hadde vært å ta hcg prøve...for oss begge :-) Men, jeg tør ikke...vil vente ett par dager til...jo lengre jeg går med saken, jo mer skuffet blir jeg...håper du er modigere enn meg :-)

Skrevet

Huff...tørr ikke jeg heller...

Så lenge det er strek har jeg liksom håpet...

Gjør man testen hos fastlegen eller?

jeg spotter jo og...men ivfkontakten min sier at det trenger ikke bety slutten...mange gjør visst det...tror slimhinnene mine er svært såre der syd...bl.a.

Vi får se...kanskje er det noen tapre små spirer som har livets rett???

Vi får håpe så lenge vi kan! Lykke til!

Skrevet

Huff...det var nok kjemisk graviditet...

helt tydelig utslag...som har blitt sterkere...men nå blør jeg...

Trodde 7 ganger skulle være nok gitt...er det mulig...snakk om emosjonell berg og dalbane...

Skrevet

Så trist da Nurket1 :( Har fulgt med denne tråden da jeg håpet at det skulle gå bra for deg. Du sier at testen har blitt sterkere og at du blør, det kan jo være håp for deg enda. Blør du som en vanlig mens eller?

Jeg hadde en kjemisk graviditet i forrige syklus. Da testet jeg svakt i to dager, så negativt tredje dagen og så kom blødningen etter et par dager. I ditt tilfelle er det jo rart at testen er blitt sterkere... så det kan jo faktisk være en helt ufarlig blødning. Det jeg ville ha gjort er å få tatt en blodprøve for å måle hcg nivået.

Lykke til.. ja dette er en fryktelig emosjonell berg og dal bane...

Skrevet

Krysser fingrene for deg!!!

Trøsteklem.....håper det går bra!!!!!!!!!!!

Skrevet

Takk søte jenter!!! Er det mulig å møte så mye godhet av ukjente?

Tror løpet er kjørt...ingen spire overlever den blodfossen...

Testene svakere igjen.....en uke siden første test snart...

Er det mulig å bli så knust?

ÅÅÅhhhhhhhhhhhh..........

Skrevet

My sweet 35 da? Hva skjer? Håper du slepper samme skrekken som jeg...

Håper samtale med legen er positiv...

Skrevet

Nei,nei og nei.....så urettferdig...jeg føler med deg...

Ingen fortjener noe slikt...7 ganger på rad...Jeg hadde bare ett mislykket forsøk og det tok helt knekken på meg...Jeg er tom for ord vennen...jeg ber deg om å ikke miste håpet...det er sjeldent man ikke får det til etter 7 forsøk...men kjenner ingen som har hatt 10 forsøk uten å lykkes...du må ikke gi deg...før eller senere er det din tur...Nå vet du at du kan bli gravid!!!!

Jeg har ikke testet mer...tom for testene og ikke hatt tid til å kjøpe flere...Tør ikke gå til legen...Jeg vil nyte tiden mens jeg tror at alt er i orden...Dette er helt uvirkelig..Har hatt mislykket forsøk for 5 uker siden...og nå viser testen positiv,spontan gravid...jeg har endo og mannen har litt dårlige svømmere...Da ser du at ingenting er umulig...Har hørt at det er mye lettere å bli gravid mellom forsøkene..

Lykke,lykke til!!!!!!

God sommer, håper jeg leser et lykkelig innlegg fra deg snart!!!!!!!

:-) klem....

Skrevet

hei og tusen takk!

Gratulerer og nyt disse dagene uansett!

Jeg har blitt gravid to ganger av disse 7...men ingen baby denne runden altså...

Legen positiv og sa at vi IKKE skulle gi oss enda....så vi får prøve å finne motet igjen...et sted.....

Kos deg!

Skrevet

tusen takk vennen...nå tok jeg endelig digitaltest, der stod det "gravid"...kan ikke tro det...jeg er livredd men jeg skal tenke positivt.Uansett, du vet at du kan bli gravid, se på meg da....Fikk det til på egen hånd bare noen uker etter mislykket forsøk...og begge er det noe feil med...

Du må ikke gi deg,nei...jeg gleder meg til den dagen jeg er innom og leser at Nurket1 har fått det til, for jeg vet at du skal det, du er såååååååå nære!!!!

Sender babystøv til deg,jeg...

Stor klem fra meg....

Skrevet

takk selv! satser på det!

Alt dette er verdt det...om man visste det gikk bra til slutt...det er bare den angsten for...hva hvis ikke...

jeg får enda utslag på testen men svakere...Nurkepappaen har fylt opp en skuff med tester...han klamrer seg til håpet stakkars....men jeg kjenner at kroppen min ikke er gravid lenger...

Huff...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...