Gå til innhold

Dere som er 4-6 uker på vei: Se hit!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan står det til med dere?

Symptomer?

Her er det:

Trøtt

Stikninger i magen

Litt vondt i korsryggen

Brun utfold (lite)

Litt humørsvingninger, hehe

Heldigvis ingen kvalme ennå ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har nesten ikke symptomer, bare vonde pupper og litt vondt i "eggstokkene" (eller noe der nede:), ellers helt fin. Var sinnsykt kvalm sist gang!

Skrevet

Hei der :)

Det er akkurat disse sympyomene jeg har nå. Og jeg er 5 uker på vei ca. Har hatt litt blødning, men kun som utflod m farge i.

Og kulen på magen begynner smålig og komme. :)

Skrevet

hei folkens...så kosli å se at dt er flere som har kommet seg inn på bim allerede. Her går jg 5 uke med barn nr 2, vi gleder oss masse:) godt å se at formen til de fleste holder seg bra, har nok vært litt små kvalm jg i begynnelsen av dette svangerskapet, mn gir seg nok etterhvert :)

Skrevet

Tror jeg er 5+5 i dag (orker ikke telle så nøye pga alle abortene).

Syns jo selv jeg ikke har noen symptomer. Har ømme pupper, og i følge min kjære hormoner så det holder:P Føler meg småkvalm gjennom hele dagen, men jeg er generelt i dårlig form (forkjølelese og en fææl hoste), så er overbevist om at det ikke er pga graviditeten:P

Skrevet

Jeg er 5+2 i dag. Det sterkeste symptomet er trøtthet. Sovner på sofaen etter jobb, og likevel helt apatisk på kvelden. Noe stikkinger i magen. Våkner om natten flere ganger av at jeg er kvalm, og det kommer og går også på dagtid. De siste nettene har jeg måttet opp å tisse sist på natten + super ømme pupper.

Merker jo at noe er på gang:-)

Skrevet

Ømme pupper og litt stikininger nederst i magen..

Føles ikke helt ekte det her, enda ;)

Skrevet

Jeg er 5+5 idag og har ikke så mange sympt egentlig

Er trøtt da,og vist nok hormonell,men det er det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...