Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 5. juli 2009 #1 Skrevet 5. juli 2009 Hvordan står det til med dere? Symptomer? Her er det: Trøtt Stikninger i magen Litt vondt i korsryggen Brun utfold (lite) Litt humørsvingninger, hehe Heldigvis ingen kvalme ennå ;-)
Fluffymum Skrevet 5. juli 2009 #2 Skrevet 5. juli 2009 har nesten ikke symptomer, bare vonde pupper og litt vondt i "eggstokkene" (eller noe der nede:), ellers helt fin. Var sinnsykt kvalm sist gang!
these26 Skrevet 5. juli 2009 #3 Skrevet 5. juli 2009 Hei der Det er akkurat disse sympyomene jeg har nå. Og jeg er 5 uker på vei ca. Har hatt litt blødning, men kun som utflod m farge i. Og kulen på magen begynner smålig og komme.
Tonje,kristine Skrevet 5. juli 2009 #4 Skrevet 5. juli 2009 hei folkens...så kosli å se at dt er flere som har kommet seg inn på bim allerede. Her går jg 5 uke med barn nr 2, vi gleder oss masse:) godt å se at formen til de fleste holder seg bra, har nok vært litt små kvalm jg i begynnelsen av dette svangerskapet, mn gir seg nok etterhvert
Silje med marsgull i magen<3 Skrevet 5. juli 2009 #5 Skrevet 5. juli 2009 Tror jeg er 5+5 i dag (orker ikke telle så nøye pga alle abortene). Syns jo selv jeg ikke har noen symptomer. Har ømme pupper, og i følge min kjære hormoner så det holder:P Føler meg småkvalm gjennom hele dagen, men jeg er generelt i dårlig form (forkjølelese og en fææl hoste), så er overbevist om at det ikke er pga graviditeten:P
lovise78 Skrevet 6. juli 2009 #6 Skrevet 6. juli 2009 Jeg er 5+2 i dag. Det sterkeste symptomet er trøtthet. Sovner på sofaen etter jobb, og likevel helt apatisk på kvelden. Noe stikkinger i magen. Våkner om natten flere ganger av at jeg er kvalm, og det kommer og går også på dagtid. De siste nettene har jeg måttet opp å tisse sist på natten + super ømme pupper. Merker jo at noe er på gang:-)
Poizki Skrevet 6. juli 2009 #7 Skrevet 6. juli 2009 Ømme pupper og litt stikininger nederst i magen.. Føles ikke helt ekte det her, enda
nina12 Skrevet 6. juli 2009 #8 Skrevet 6. juli 2009 Jeg er 5+5 idag og har ikke så mange sympt egentlig Er trøtt da,og vist nok hormonell,men det er det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå