♥Axinija♥ Skrevet 5. juli 2009 #1 Skrevet 5. juli 2009 Hvem (med sine fulle fem) tester med en CB digital 5 dager før IKM??? Klarte ikke la vær å teste idag, og det var altså den eneste testen igjen....ny forsyning kommer i morgen! Jeg er så dum!!!! Testen var selvfølgelig negativ, jeg hadde ikke ventet noe annet heller.... Mens jeg er i gang med skrivingen; noen som er gravide/har vært det som husker hvordan utfloden oppførte seg i tiden mellom EL og IKM? Jeg husker ikke slikt selv, så jeg håper andre kan fortelle litt..hehe.,.. Har MASSE utflod, lotion-aktig.....sykt mye (sorry for alle detaljer)...
MissMe*med*lillegutt Skrevet 5. juli 2009 #2 Skrevet 5. juli 2009 Hei:) Man blir jo bare sprø av ventingen, så er ikke rart man svir av test etter test.. selvom man innerst inne vet det er for tidlig.. hehe mellom el og ikm merket jeg at jeg hadde ganske mye mer utflod enn hva jeg pleier å ha. Helt sånn hvit krem/lotion aktig.. Har det enda igrunn.. er 8+1:) Krysser fingrene for at den positive gravitesten dukker opp en av dagene ! Lykke til!
♥Axinija♥ Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2009 Tusen takk for svar MissMe med spire*! Håper det er et positiv tegn at jeg har all utfloden da, er seriøst mye..hehe.. Gratulerer med spiren din da! Når testet du positivt? hehe...
MissMe*med*lillegutt Skrevet 5. juli 2009 #4 Skrevet 5. juli 2009 Ja, det virker som et positivt tegn synes jeg ! Krysser fingrene for deg jeg ! Tusen takk for det Jeg testet negativt 1dag før IKM og svaaakt positivt 2 dager over IKM og kjempe sterkt positiv 5dager over IKM.. Så tok litt tid å få positivt hos meg, men den kom til slutt da hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå