Gå til innhold

Dere som fødte på overtid 10dager +++

Anbefalte innlegg

Skrevet

og ikke ble igangsatt....

Begynte riene som lyn fra klar himmel, eller hadde dere masse falske rier i forkant?

Går her på min 9. dag - og fatter ikke hvorfor denne jenta skal bruke så sinnsykt lang tid på å få seg ut, når de andre to kom rett rundt termin. Begynner nå å bli lei - kan man trygt si! Har ikke fått time til overtidskontroll før onsdag - på 12. dagen.

Får store barn, og har begynt å bekymre meg for fødselen..... snuppa blir jo ikke mindre for hver dag som går.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snuppa mi på 6 uker ble født 13 dager over termin-dagen før jeg hadde time for igangsetting.......

Storesøster ble født 4 dager etter termin så jeg ble ganske utålmodig og litt bekymret de siste dagene så skjønner godt hvordan du har det...

Riene begynte uten forvarsel for min del, startet forsiktig om kvelden, og tok seg opp ila natten. Hun veide 3730 g, og storesøster veide 3200 g......

Lykke til-når du minst aner det kommer riene!!!!

Skrevet

Håper det.

Ringte føden. Fikk time til overtidsvurdering i morgen. Opprinnelig time er onsdag. Så håper jeg at jeg får overtalt dem til å ta vannet.... da er jeg garantert å være i fødsel i løpet av 24-48 timer uansett....

Så får jeg krysse fingrene - og se om ikke noe skjer i kveld eller i natt - det er jo lov til å håpe!!

Skrevet

jeg gikk 9 dager over. Hadde rier i 20 timer før jeg reiste på sykehus og de kom helt plutselig på natta...Lykke til!!!

Skrevet

Fødte 13 dager på overtid, skulle settes igang den 13 dagen. Var til kontroll dagen før og tror jeg da ble strippet, riene begynte natta og holdt på i 26 timer før han var ute...ugh....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...