Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 5. juli 2009 #1 Skrevet 5. juli 2009 Går det greit å dra på camping (hyttecamping) med spedbarn i 4-7 ukers alder?? noen med erfaring? er det slitsomt? er det farlig? noe vi bør ta forhåndsregler for?? takk for alle svar
hamsterpia Skrevet 5. juli 2009 #3 Skrevet 5. juli 2009 Går sikkert helt fint det, så lenge DU orker det, og babyen ikke har kollikk eller andre sykdommer. Jeg selv hadde aldri orket å reise på camping så kort tid etter fødsel, selv om jeg var i kjempefin form og slik altså. Syntes det var best å være hjemme med klesvask og babykos jeg da!
lille sprelle Skrevet 5. juli 2009 #4 Skrevet 5. juli 2009 du snakker om hytte? det er jo helt enkelt det da! babyen sover i bagen og ellers ikke planlegge store sprell!
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. juli 2009 hm jo..sånn småe hytter de har på campingen..men hun som snakker om kolikk sier jo noe der da..hmm..hun har ikke det nå..men er det mulig hun kan få det senere da? tenk om hun tilfeldigvis skulle få det akkurat på hele turen:P hmmmm
tvkrus Skrevet 5. juli 2009 #6 Skrevet 5. juli 2009 Jeg syns det gikk greit vi lå i lavvo i sverige i fjor da var guttungen 6uker. Syns ikke det var slitsomt vi kosa oss hadde ikke så mange planner bare tokk dagene som de kom. Hvorfor skulle det være farlig? Tja gikk i skyggen vist det ble for varmt. Hadde med vogna simo combi og om natta sov han i baggen ved siden av meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå