Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

og er de enkle til å få i søvn? Her kreves det mye vugging/ byssing for å få lillegutt til å sove... både på dagen og om kvelden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres kjent ut. Lillegutt blir 3 måneder på tirsdag og han klarer ikke sovne på egenhånd. Har aldri fått ham til å sovne av seg selv fra våken tilstand liggende i ro i sengen.Vogn må være i bevegelse eller så må han ligge i noens armer og bysses. Ofte sutres eller skrikes det litt også.

Skrevet

Minsten her er 3,5 mnd. Sovner forsåvidt selv både i seng og vogn. Har ihvertfall prøvd å kutte endel på byssing og vugging. Tidligere måtte jeg bære ham i sjalet eller bysse i fanget for å få han til å sove. Nå legger jeg han i vogna og bysser litt dersom han ikke sovner selv.

Men han sover fryktelig korte perioder. Maks 45 min i gangen på dagtid, og 1 time i slengen på natta.

Skrevet

her må jeg hompe og bysse på vogna hele dagen! sover mange små lurer på maks 45min! men på kvelden sovner han enten til flaska, eller sovner av seg selv i senga! er så heldige og kan si at han sover rundt på natta, 3,5mnd!! (ny rekord i natt 19.10 - 06.30) :oD

Skrevet

Her måtte jeg vugge,bysse og bære for hver soving frem til han var 2 mnd gammel. Da tok han endelig (ENDELIG) smokken. Etter det sovner han som regel av seg selv på dagen, og har blitt ganske stabil på tidspunkt, med en (som oftest) lang dupp midt på dagen. Gjerne i to timer. Det varierer hvor mye mas det er på kvelden for å få ham til å sove. Enten sovner han av seg selv eller med litt vugging av vogga, eller så skriker han seg i søvn. Har ikke klart å finne ut hva som er annerledes de dagene han skriker. Er vel bare slik noen ganger ;-)

Nå har han to netter på rad sovet fra ca 1900 til 0530, pupp, og deretter et par timer til før det er morgen. Krysser alt jeg har for at det varer! Jeg våkner av at han er urolig i søvne rundt 4 på natten, men da kan jeg bare putte smokk, så sover han videre.

Trenger vel ikke å si at jeg ELSKER smokker! :-D Guds gave til en gressenke, kan jeg fortelle ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...