Gå til innhold

Hvilken snacks foretrekker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

paprika chips fra Kims her.

Og all slags is.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Popcorn med mindre fett fra maarud, eller snack chips fra kims.

Is: Royal Irish Cream! Blir aldri lei av den!:)

Skrevet

Wasabierter.

Skrevet

Kommer litt an på forholdene. Som oftest en god salat, velfylt med ananas og ost og med litt rømmedressing og godt flatbrød til. Ellers ting som spekemakrell, peppermakrell, spekeskinke, røkt laks etc, med en god salat til og rikelig med (usøtet) iste, helt av appelsin- eller ferskentype, i varmt vær.

Litt god iskrem sier vi heller ikke nei til. Men da skal den ha en kvalitet som langt overgår Diplom-is Royal og Hennig-Olsen Gourmet! Begge disse har nemlig altfor mye sukker og altfor lite fløte! Annen is er ikke verdt å nevne en gang. Nei, her hjelper kun slike ting som f eks ananas- eller appelsinis, proppfull i egg og fløte!

Skrevet

Ben & Jerrys is! Liker alle typene.

Stratos kosepose.

Salt lakris.

SMASH!

Skrevet

Lay's Thai Sweet potetgull

Cubasjokolade

Hobbysjokolade

Melkesjokolade

All slags sjokolade

Desserter, kaker

Smågodt

Skrevet

Wasabierter faktisk, så politisk korrekt.. *ler*

Skrevet

Akkurat nå som jeg gravid:

- hele, sprø sylteagurker

- lakrits

- appelsinkrokan sjokolade

- ostepop

- salsa

- salte mandler på is med sjokoladesaus

- lakrits is

- salt og edikk potetgull

Skrevet

Smash (både sjokoladeplaten og posen)

Salt lakris, helst i smågodtform fra Mix

French fries paprika

Cola zero

Da er kvelden fullkommen:-P

Skrevet

Snack'a'jack's med ostesmak

møøørk sjokolade.

Og den nye melkesjokoladen med jordbær fra freia er heller ikke å forrakte!

Skrevet

Smaken er noe helt annet nå enn den var for et par mndr siden.

Vanligvis er sjokolade og Tyrell's salt&vinegar chips det store, men nå spiser jeg mye heller thai kyllingsuppe med chili, evt salt french fries ol.

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Haha, akkurat nå er just about anything my kind of candy.... Elsker melkesjokolade (har spist det daglig ei stund nå), ostepop, søppeldynga, smash (i pose), saft-is, kinder-sjokolade, kvikk-lunsj, hjemmebakte chocolate chip cookies, brownies...and the list goes on! Hehe - nå er det nok greit at det snart er termin, ser fram til et litt mer normalt godterinntak:-P

Skrevet

Vanligvis Maarud paprikapotetgull, ingen over, ingen under. MEN, nå prøver jeg jo å være litt flink, så når potetgullsuget blir for stort går det i Maarud superchips med paprika, og da i en liten tilmålt porsjon i en skål (stakkars den som prøver å smake av MIN porsjon... hehehe...). Ellers er jeg veldig glad i sjokolade, mange forskjellige typer, men akkurat nå er det Crispo og Noblesse som jeg kjøper i Sverige. =)

Skrevet

Jeg er periode snackser, dvs. at jeg er helt fulstendig hekta på noe i en periode, så går jeg lei, og blir hekta på noe nytt. Jeg er inne i en smash periode nå...

Skrevet

Jeg og er inne i en SMASH periode nå, men kun de i pose!!!

i det daglige så snacker jeg på tomater, fersken, kiwi og gulerøtter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...