Gå til innhold

Hvor stor bolig har dere som har 3-4 barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har selv 2 barn, bor i 2 mannsbolig på 120 kvm, 2 voksne og 2 barn. Føler vi har greit med plass nå, men med et barn til hadde det kanskje blitt litt trangt.. har lyst på 3 barn etterhvert, men har heller ikke lyst å flytte. Bor på en fin plass med flott utsikt, kort vei til butikker/barnehage/skole men samtidig fredelig, har greie naboer, overkommelig huslån, ny bolig osv.. har 3 soverom og et lite soverom på 6 kvm som brukes som kontor.. med 3 barn må 2 av dem dele soverom..

Får av og til kommentarer av familien om at vi burde vel ha større plass hvis vi ønsker et barn til etterhvert, selv om vi ikke akkurat bor trangt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har åtte unger og bor i et palass..:)

hehe..neida, vi har bare en, bor i en relativt stor enebolig(ca 200kvm), med fire soverom(Bruker to til å sove i, et til kontor og et til gjesterom/lager), men planløsningen er så dårlig at jeg ikke ønsker å bo her hvis vi får flere unger.

Det er ikke det at det blir trangt med flere barn, men bare jeg som ikke liker huset og plassen det ligger på!:)

Skrevet

Vi har 55m2 og vi har 5 barn. Det blir litt trangt, men det er faktisk ikke så ille.

Skrevet

Flere en 8?! wow

Skrevet

Vi har 150m2 m/5 soverom, 2 bad, 1 innebod, 1 utebod,.....har 4 barn og venter nå nr.5. Synes det går helt fint med 1 til.

Vi har tidligere bod et sted m 3 soverom og da delte guttene rom, mens minsten fremdeles hadde seng hos oss (nå 2 år) ikke noe problem.

Alt blir en vanesak....klart det er deilig med god plass, men det er faktisk ikke nødvendig med et palass for å trives og barna skal ha det godt.

Skrevet

haha den trur jeg på. da sover dere 7 stykker på et soverom. jepp sælig. ;-)

Skrevet

Ca 180 kvadrat i gulvareal og 3, snart 4 barn. Helt greit, men jeg synes det er smått nå som eldste begynner å bli stor. Savner veldig en egen loftsstue eller kjellerstue når han ahr med venner hjem osv. Skal bygge hus igjen snart og da blir det omtrent dobbelt så mye plass som vi har nå, og mye mer sentralt. Gleder meg :-)

Skrevet

3 barn, 5 soverom, 2 stuer, 2 bad, 3 do. Vet ikke hvor mange kvm huset har, men det er enormt stort.

5 dører ut, om det skulle være tilfeller vi måtte komme oss ut i en fei.

Skrevet

Vi bodde i 7 mnd på 40 kvm med våre 8 barn, så 55 kvm er da ikke så ille.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...