Gå til innhold

Tatovering - Min premature baby :) Tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har en bittebitte liten jente på 10 mnd nå=)

ho kom til verden seks uker for tidlig:=)

jeg skal ta tatovering nå om noen dager, å ville først skrive navnet hennes.

men vil heller ha et symbol tror jeg:)

det var jo en veldig spennende opplevelse å få prematur baby, men samtidig skummelt å få en så liten jente. hvis di ikke hadde tatt ho ut med keisersnitt hadde hun dødd.

jeg vil ha den på ankelen eller håndledddet.

har dere noe forslag eller ideer?

jeg har tenkt, tenkt og tenkt :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom du har et avtrykk av hånden eller foten, slik den var da hun ble født, kan du jo tatovere den ved siden av?

Skrevet

Jeg synes tatoveringer generelt er uhyre harry, men en liten på innsiden av håndleddet, synes jeg er helt brukbart. (http://farm3.static.flickr.com/2132/2214706410_0591a1bfcb.jpg).

Ville hatt navnet, om det ikke er så veldig langt, hvis hun heter Christiane-Magdalena, liksom, ville jeg bare hatt initialer. Det øverst i en løkkeskrift, og fødselsdatoen under i mindre løkkeskrift.

Skrevet

Jeg har en vakker sommerfugl og forbokstaven til barna mine under sommerfuglen. En tatovering jeg er utrolig stolt av og glad i.

En sommerfugl får meg til å tenke på skjønnhet og sårbarhet, slik kjærligheten til mine barn er - noe vakkert som jeg er livredd at skal frataes meg..

Skrevet

så fint med den tatoveringa ;o)

ho heter Lisa. tenkte fødselsdato og navn på ankelen.

men føler det er litt standard.....

Skrevet

synes det er lite relevant om hun er prematur eller ikke...

ville hatt en blomst som symboliserer noe, kanskje..eller navnet med løkke..eller bare datoen...

Skrevet

Har du avtrykk så kan du jo ta det, initialer og dato på ankelen, de er jo ikke store avtrykka tross alt. Små tattoveringer er fint hvis det ikke er mange vel og merke. Da er du garantert å ha noe helt unikt i hvertfall og noe som er veldig spesielt og fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...