znupp Skrevet 5. juli 2009 #1 Skrevet 5. juli 2009 Er det skadelig for babyen og drikke kaff?jeg er 14 uker på vei nå, sluttet og drikke kaffe da jeg fant ut at jeg var gravid,men nå har jeg plutselig begynt og fyse på kaffe igjen.
zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 5. juli 2009 #2 Skrevet 5. juli 2009 Går bra og drikke kaffe...men man skal vel ikke drikke mer enn 1-2 kopper om dagen....
tittentei... Skrevet 5. juli 2009 #3 Skrevet 5. juli 2009 Jeg drikker mange kopper kaffe til dagen.Må ha det,ellers blir jeg så slapp og tung.Det hjelper meg på beina.Legen og jordmor sa jeg kunne bare drikke kaffe,bare det ikke ble en kanne:).Men det ser folk hva dem vil.Jeg må iallefal ha kaffe.Drakk mye kaffe med de andre barna også.Skal også tenke på hvor mye cola man også drikker og sjokolade.Er koffein der også.Kan prøve koffeinfri kaffe også:)Men jeg drikker kaffe får og bli mer våken og ikke bare ligge på sofaen.Jeg har adhd og kan ikke ta ritalin nå,så da hjelper kaffe litt.
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 5. juli 2009 #4 Skrevet 5. juli 2009 Det er ingen forskning som kan dokumentere at moderate mengde med koffein er skadelig for fosteret. 1-3 kopper daglig kan man ihvertfall kose seg med, uten dårlig samvittighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå