Anonym bruker Skrevet 5. juli 2009 #1 Skrevet 5. juli 2009 Står inne på "min side" at puppene skal ha vokst seg 200-400 gram større enn det som vanlig er... Men mine er ikke det grann større enn det de var fra før! Var de heller ikke forrige gang jeg gikk gravid.... Ammet ikke... Er det unormalt?
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2009 #2 Skrevet 5. juli 2009 Sånn har jeg det og. Samme flate puppene denne gangen og. Forrige gang fikk jeg jente, nå venter jeg gutt, så det har tydeligvis ikke noen betydning heller. Det var noe av det jeg virkelig gledet meg til før jeg ble gravid første gang, at ENDELIG skulle JEG få pupper for en periode i livet, men neida... Puppene kom aldri, og ikke melken heller.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2009 #3 Skrevet 5. juli 2009 Jeg har ikke små pupper fra før (75D), men har brukt samme str gjennom hele svangerskapet, samme bukser og sånt også, eneste på hele kroppen min som forandret seg var magen...
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2009 #4 Skrevet 5. juli 2009 Har ikke små pupper selv så det gjør meg egentlig ikke noe at de ikke vokser, men synes liksom alle rundt meg får så store pupper... Og da begynte jeg å tenke at jeg kanskje er et veldig sært tilfelle? Hehe.... Fint å vite at jeg ikke er alene og at det ikke er unormalt da!! Til deg over som ville ha pupper, huff! Føler med deg =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå