Anonym bruker Skrevet 5. juli 2009 #1 Skrevet 5. juli 2009 Noen som vet når butikkerne på Svinesund stenger idag?? Søndag??Både mat og vanlige butikker??
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2009 #2 Skrevet 5. juli 2009 Du skal holde hviledagen hellig ditt svin.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2009 #3 Skrevet 5. juli 2009 Takk for ett hyggeligt svar:-) Ha en fin dag:-)
3 er nok! Skrevet 5. juli 2009 #4 Skrevet 5. juli 2009 vet at matbutikkene har åpent til kl 21, men vet ikke med de andre butikkene, tror de også stenger kl 21
Soon to be mum Skrevet 5. juli 2009 #7 Skrevet 5. juli 2009 Kjenner ikke til Svinesund så godt, men Nordbysenteret har åpent til 19.00, mens matbutikkene der har åpent til 21.00 =) God tur. Nå fikk jeg lyst til å dra selv, men gubben skal se Tour de France, så blir nok ikke noe av det gitt. (Jeg synes det er helt greit for øvrig. Det er bare to ting han veldig, veldig gjerne vil se på TV og det er Touren og Mythbusters, så da synes jeg han skal få lov til det.) ;D
Soon to be mum Skrevet 5. juli 2009 #9 Skrevet 5. juli 2009 Ja, det er nok en typisk manneting med Mythbusters. MEN jeg må innrømme at jeg følger med innimellom jeg også. Noen ganger er det ganske arti.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå