Gå til innhold

gir provosert abort fare for ufrivillg abort ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har hatt 2 aborter som jeg har valgt selv. (lenge siden)nå ble vi gravid og ble overlykkelig jeg mistet når jeg var 10 uker , kan dette ha noe sammenheng ..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, man har mye større sjans for å spontan abortere etter provoserte aborter. Herrens straff.

Skrevet

jeg visste det kom til å være en idiot her inne som ikke kunne dy seg , du aner ikke hvorfor jeg har tatt abort så hvordan kan du så dømme meg ? jeg bryr meg egentlig ikke , jeg tok det valget og jeg kan stå for det. ikke tro at ting er så enkelt fordi !

skjønner ikke hvorfor du gidd å svare engang.

Hi

Skrevet

Jeg blåser i hvorfor du har tatt abort. Du tok livet av et annet menneske for å ha en bedre hverdag selv. Du skal være glad for Guds straff på jord, så slipper du kanskje evig pinsle. Forresten kan du bare google temaet. Dette er det ikke noe jeg sitter her å hoster opp, det er også i informasjonsbrosjyrene til sykehusene.

Skrevet

Det er vel en liten forhøyet sjanse for å abortere etter provosert abort, men jeg har også tatt abort, og har i ettertid fått tre barn uten noen komplikasjoner. Kjenner også flere som har tatt abort, og senere har fått flere barn uten problemer.

Jeg trodde at de som kalte seg selv kristne hadde en veldig stor dose av nestekjærlighet, får absolutt ikke inntrykk av det når man får slike uttalelser fra jesuselskerne, større pisspreik skal man lete lenge etter. Snakk om å sparke de som ligger nede, hvilken straff venter deg som er så stygg mot andre, siden du tydligvis tror på slik tull.

Skrevet

Blir så lei meg når jeg ser slike svar som ovenforstående har gitt... Selv er jeg motstander av selvbestemt abort, uten å gå mer inn på grunnen til det her- og jeg er personlig kristen. Det går fint an å kombinere de to uten å dømme andre. Men da håper jeg samtidig at dere kan respektere at jeg er mot selvbestemt abort- men at det likevel ikke er det samme som å dømme noen.

(Forresten; vet også at det nok er sammenheng mlm provosert abort og spontanabort- men alle av venninnene mine som har opplevd det har også fått flere barn i ettertid)

Lykke til, du blir nok mamma du også :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...