Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

går med nummer tre, de to første merket jeg bare litt med, men mest på slutten , men hun her snuppa kaver og sparker hele tiden så hele magen flytter på seg og hun sparker så det gjør skikkelig vondt,, er dette normalt? jeg mener ,,, kung fu baby?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, jeg har også en karateekspert i magen, virker det som. Jeg venter også ei jente, er i uke 26 nå. Det er liv og røre nesten hele tiden, synes jeg, og særlig om natta selvsagt... Har en gutt fra før, kan ikke huske at det var like livlig da. Men det er noen år siden, så kanskje bare hukommelsen som svikter. Bra med en sprek baby, da har de i alle fall fått nok energi fra oss!

Skrevet

jeg har samme. hun sparker skikkelig hardt! verst er det når hun sparker nedover faktisk. og jeg er ikke lenger enn i uke 23. huff. hehe

Skrevet

Den lille i min mage er så rolig at jeg merker ingen ting, er snart 21 uker. På UL også, lå den så rolig. Men gleder meg til å kjenne noe da:-)

Gjest eelis+guttespire
Skrevet

Kung Fu-baby, hehehe. Jeg kan tenke meg at min halvasiatiske lille gutt kommer ut med ei "HI-YAAAA!", for han er også Kung Fu-baby til de grader! Det er aldri stille inni der!

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg er snart i uke 22. Har en aktiv unge inni magen. Har kjent mye aktivitet i ca. 2 uker nå. Samboeren min kjenner også at den lille sparker:) I dag så vi det utenpå magen. Morsomt.

Skrevet

Jeg er på vei med nr 2 nå. Er i uke 23 og har kjent liv fra den lille siden uke 15!! Kjente ikke forrigemann før i uke 21.

Vi har ikke sett kjønnet godt nok på UL pga den lille var så urolig! Har til og med vært på UL 2 ganger fordi jeg ikke var langt nok på vei 1.gang. Og begge gangene var den lille urolig. Selv forde trodde jordmor at det kunne være en jente. Magefølelsen min sier det samme og utifra UL-bildene vi fikk er det ingenting som "stikker ut"(som jordmor selv sa! :)). Så vi får se til november. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...